punktom Skrevet 1. august 2006 #21 Skrevet 1. august 2006 Fint at folk dyrker selv så slipper de å støtte organisert kriminalitet.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #22 Skrevet 1. august 2006 Fint at folk dyrker selv så slipper de å støtte organisert kriminalitet. ← Jeg fikk en gang et lite frø av en kamerat, og gøy å ha en liten plante som vokser som er litt "spesiell". Men vet ikke om det er er en hann eller hunn.. Så, syns det bare er gøy jeg
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #24 Skrevet 1. august 2006 En jeg kjenner hadde tre! Men han havnet i kasjotten! til pass for han, han er en ekte bølle!
Snasen Skrevet 1. august 2006 #25 Skrevet 1. august 2006 En jeg kjenner hadde tre! Men han havnet i kasjotten! til pass for han, han er en ekte bølle! ← dette er ingen bølle, men en hardbarka PØBEL (han bruker sikkert heroin også). håper han fikk livsstid.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #26 Skrevet 1. august 2006 En jeg kjenner hadde tre! Men han havnet i kasjotten! til pass for han, han er en ekte bølle! ← OH, MY GOD!
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #27 Skrevet 1. august 2006 Jeg mente nå at pøblinga er pillene han drasser rundt med seg og lurer i folk. Hasjplantene er bare vingummibjørner i forhold!
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #28 Skrevet 3. august 2006 Vi hadde også en som sto på badet, men den overlevde bare til den ene katta vår hadde blitt innestengt der ved en feil...bare stilken sto igjen etter pus hadde forsynt seg
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #29 Skrevet 3. august 2006 Cannabisplanten er jo relatert til catnip-planten, så det er lite overraskende!
Gjest seroxata Skrevet 3. august 2006 #30 Skrevet 3. august 2006 jeg vil og ha ei sånn plante til lufting
Gjest gjesta Skrevet 3. august 2006 #31 Skrevet 3. august 2006 Cannabisplanten er jo relatert til catnip-planten, så det er lite overraskende! ← Ja, men like irriterende for det! Vente i mange uker på at planten skulle bli "klar", og så var det bare pus som fikk glede av den...
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2006 #32 Skrevet 3. august 2006 Åh nei nå, dere kan ikke benytte dere av den vel! Da er dere jo skurker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå