Gå til innhold

Oppdaget naboen hadde en

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fint at folk dyrker selv så slipper de å støtte organisert kriminalitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fint at folk dyrker selv så slipper de å støtte organisert kriminalitet.

:klappe:

Jeg fikk en gang et lite frø av en kamerat, og gøy å ha en liten plante som vokser som er litt "spesiell". Men vet ikke om det er er en hann eller hunn.. Så, syns det bare er gøy jeg :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

En jeg kjenner hadde tre! :hakeslepp: Men han havnet i kasjotten! :hoho: til pass for han, han er en ekte bølle!

Skrevet
En jeg kjenner hadde tre! :hakeslepp: Men han havnet i kasjotten! :hoho: til pass for han, han er en ekte bølle!

dette er ingen bølle, men en hardbarka PØBEL (han bruker sikkert heroin også). håper han fikk livsstid. :hakeslepp:

Skrevet

OH, MY GOD!

:legrine:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg mente nå at pøblinga er pillene han drasser rundt med seg og lurer i folk. Hasjplantene er bare vingummibjørner i forhold!

Gjest gjesta
Skrevet

Vi hadde også en som sto på badet, men den overlevde bare til den ene katta vår hadde blitt innestengt der ved en feil...bare stilken sto igjen etter pus hadde forsynt seg :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet
:hoho: Cannabisplanten er jo relatert til catnip-planten, så det er lite overraskende!
Gjest seroxata
Skrevet

jeg vil og ha ei sånn plante til lufting :)

Gjest gjesta
Skrevet
:hoho: Cannabisplanten er jo relatert til catnip-planten, så det er lite overraskende!

Ja, men like irriterende for det! Vente i mange uker på at planten skulle bli "klar", og så var det bare pus som fikk glede av den... :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

Åh nei nå, dere kan ikke benytte dere av den vel! Da er dere jo skurker! :hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...