Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Er sikkert et teit spørsmål, men jeg fikk utskrevet to pakker med Loette p-piller. Dagen etter var jeg innlagt på sykehuset og fikk da streng beskjed om å aldri bruke de pillene igjen og fikk utskrevet noe som passer bedre til meg. Så da lurer jeg på om det er mulig å bytte inn de to pakkene? Jeg har kvittering og alt... Eller så får jeg bosse dem
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Ubrukte medisiner skal leveres til apoteket for destruering. Blir så oppgitt over folk som kaster medisiner i søpla eller toalettet. Hva tror du hormoner gjør med organismer i vannet...
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Ubrukte medisiner skal leveres til apoteket for destruering. Blir så oppgitt over folk som kaster medisiner i søpla eller toalettet. Hva tror du hormoner gjør med organismer i vannet... ← Har jeg sagt at jeg har tenkt å kaste dem i vannet....?????????
Murf Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Du får ikke byttet dem eller få igjen pengene. Apotekene tar ikke imot bytte, disse kan de ikke selge igjen. Så de pengeen er nok tapt. men du kan levere dem inn til destruksjon.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Har jeg sagt at jeg har tenkt å kaste dem i vannet....????????? ← Når du skriver "å bosse dem" så er det logisk å tro at det betyr å kaste dem i bossen (...).
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Når du skriver "å bosse dem" så er det logisk å tro at det betyr å kaste dem i bossen (...). ← Vel, med det så mente jeg å hive begge eskene med all embalasje i bosset ja. Jeg kan ikke se for meg at det går rett i vannet....
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Du får ikke byttet dem eller få igjen pengene. Apotekene tar ikke imot bytte, disse kan de ikke selge igjen. Så de pengeen er nok tapt. men du kan levere dem inn til destruksjon. ← Takk for svar. Da kan jeg jo bare stikke innom sykehuset her med dem. (har en haug med venninner som er sykepleiere der)
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Vel, med det så mente jeg å hive begge eskene med all embalasje i bosset ja. Jeg kan ikke se for meg at det går rett i vannet.... ← Lever dem til apoteket.......
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Lever dem til apoteket....... ← right back atcha! Jeg skrev rett over at jeg levere dem inn på sykehuset....
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 right back atcha! Jeg skrev rett over at jeg levere dem inn på sykehuset.... ← Du er ikke akkurat lett å forstå. Du skal ta dem med til sykehuset slik at dine sykepleier-venninner kan levere dem til egnete steder? Eh, okey.
Frank Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 Men, jeg vil gjerne være inne på tema; P-Piller.... JEg plages med migrene... Derfor er det de færreste type p-piller jeg kan bruke. Er det noen andre som har det slik? Hvilket merke bruker i såtilfelle dere? Hadde tenkt å ta p sprøyte, men tør rett og slett ikke gå rundt med hodepine i tre måneder...
Gjest Kermit Skrevet 1. august 2006 #13 Skrevet 1. august 2006 Men, jeg vil gjerne være inne på tema; P-Piller.... JEg plages med migrene... Derfor er det de færreste type p-piller jeg kan bruke. Er det noen andre som har det slik? Hvilket merke bruker i såtilfelle dere? Hadde tenkt å ta p sprøyte, men tør rett og slett ikke gå rundt med hodepine i tre måneder... ← Er det østrogenet som gjør det?(Ettersom du vurderer p-sprøyte) Isåfall er det tre forskjellige minipiller på markedet her i landet, Conludag, Exclutona(eller noe sånt) og Cerazette. I tillegg er p-staven også uten østrogen.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #14 Skrevet 1. august 2006 Du er ikke akkurat lett å forstå. Du skal ta dem med til sykehuset slik at dine sykepleier-venninner kan levere dem til egnete steder? Eh, okey. ← Jeg får vel forklare deg nærmere Jeg bor tre minutter i gåavstand til sykehuset her som jeg faktisk har jobbet på. Så da var planen å bare gå inn på en av avdelingene jeg har jobbet på og kaste dem der. Noe mer du lurte på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå