Gå til innhold

Spybøtta mi :-D


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Næmmen... har du skiftet tilbake til ditt gamle jeg? Jeg synes Slaskepott var et fint nick (Ikke at Towelie ikke er det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: ja jeg tenkte på det, men da blir jeg plutselig "erotisk mann 47" og det vil ikke jeeeg :(

Slaskepott var gfint nok, men jeg er mest towelie :)

Men nå er jeg feminist på håret :O Snart. håper ikke egentlig høøhhhyl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy hvorfor tror alle jeg fjerner dreadsa? :tunge1: De bunnene med "ordentlig" hår skulle bare sys opp, derfor ble håret naturligvis 10 cm kortere ;D

Jeg ble ikke så verst, jeg så litt ut som en hvit versjon av hun på Larry 6 som han får med seg på stranda, men så er hun egentlig mann!

...hårmessig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Fordi Very Victoria sa at du skulle det vel. Da regner vi jo med at du straks løper til frisøren og ersatter dreadsa med en fransk pasjefrisyre siden hun er din kjønnshårløse heltinne .:kyss:

Leste tråden din om håret etter at jeg hadde skrevet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Håper hun leser dette og legger igjen en hyggebeskjed! ja, jaggu, jeg skal tilogmed farge håret sort som en ravnevinge og skaffe meg fransk pasjéklipp, for da er jeg hygienedama :Hehe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hun burde virkelig skamme seg. Her tilbyr jeg henne en time på en utsøkt hårfjerningssalong, men hun vil bare sitte hjemme og spise kake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ylva Virvla

Hun kommer aldri til å få jobb på den måten. Alle med vettet i behold forstår at ingen vil ansette en resepsjonist med bart. - Spesielt ikke en med kakesmuler i den.

Endret av Ylva Virvla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

HAAAAAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅ ;D;D du gubbfrid ;D hva du mene med meg bra på håret nå?? :O:O erru klar over at jeg er pippi?? hohoh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...