Gå til innhold

Spybøtta mi :-D


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Yessda. Først av alt: Helst ikke nevn navn på noen, fordi det var derfor jeg måtte slette den forrige dagbok. Jeg og andre utleverte folk litt for mye så.

I dag har jeg ikke gjort en dritt. Våknet med vondt i ryggen og har det ennå. Måtte på legevakta for å bytte tabletter, for nå begynner det å bli skikkelig ille. Jeg orker ikke utsette folk rundt meg for å se hvordan jeg blir på medisiner.

Har rundtet LBA2 i dag :-) Det er verdens gøyeste spill.

Men nå er jeg lei av å sitte inne. Har avtale med rhiakath i morra, og jeg vil ikke det skal bli ødelagt av kropp som holder på å falle fra hverandre.

Det er bare å vente og se hvordan formen er i morra det.

Hurra for at 1 innlegget mitt er et SYTEINNLEGG!

Endret av Towelie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest seroxata

å jessda, ble det noe problemer med navn og slikt? er det gothere på ferde, eller ka? :D

men øyh, dum medisin :( synes du skal bli bra nå! fysja!!!!

POLITIPØLSE!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

ååhå, sånn å forståååå D`;D nå maser jeg veldig, men bilde?? hihih, jeg ommøblerer på den harry hjemmesida mi, og vil ha bilder av oss ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jooo men jeg ble så jævlig ekkel på mange av de! Men gå på msn så kan jeg sende de greie nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg er på msn, men på gubben sin msn, så jeg prøvde å legge deg til, men du står som frakobla :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

I dag er jeg glad!

Eller, dagen begynte med krangling med mamma og hylgrining før jeg dro opp til legen. Da jeg fikk beskjeden om at jeg var fri for både uvi og sopp så ble jeg så glad! Stakk hjem og sa til mamma det ikke var meningen å være så kranglete, og hun sa hun mente ikke å ikke være forståelsesfull så ble det under samme tak-klemming! Bahha!

Så fant hun nobligantabletter til meg (musklene på hele høyresiden min er blitt ødelagt temporaryy av tablettene) og nå føler jeg meg mye bedre. Og så glad :-) Det regner ute og jeg er glaaad!

Jeg har heller ikke hatt sex eller røykt på ei uke og savner nesten ingen av delene heller! Unntatt det første så klart :-D Men jeg gidder ikke plage han før jeg er helt frist. Krøplingsex er ikke noe for meg.

Men alt stresset om mangel på ting forsvant helt! Kan det være tablettene? Vel, isåfall gjør de meg glad, og da er det bra.

Håper rhiakath har kvittet seg med hodepine for jeg vil leke med henne i dag! Hun bor jo rett der hvor nyinnflyttete NISSEN (vi kaller han det nå, tenk) bor, så da kan jeg spørre han om å få min playstation i samme slengen så jeg har nor å gjøre på i morra.

Hoho men hun rhiakath må være forvirret etter 3 forskjellige pm om jeg kunne eller ikke, men nå kan jeg altså så da håper jeg ikke hun er auau! :(

Hyyyl hva er det jeg skriver? Jeg føler jeg svømmer i en gullfiskboble i slow motion. Hvem trenger vel grønne planter når du har nobligan? Lite lovende er det at jeg husker nissen kalte dem gnomegal. Håper ikke jeg blir en glad gnom! jeg mener gal, ikke glad. Hvor er backspace?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Årh og jeg vil unnsklde til alle og spesielt seroxata om jeg har virket kort og sint skriftlig! Det var fordi jeg var det, men ikke på du eller noen! :( Og at jeg kun har klaget over mine egene kroppslige smerter og problemer! Jeg lover jeg skal slutte nå, for nå er alt bra! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hyl så sensitiv jeg skal være da! :( Melding fra nissen tikker inn om jeg vil opp og se film i morra. Hvorfor blir jeg sentimental over dette? Si det? Jeg fikk melding av ei annen her om dagen også og begynted nesten å sippe fordi folk bryr seg om meg før jeg får tid til å skrive til dem!

Spesielt nå som jeg ikke tør å ta kontakt med noen for jeg føler jeg er et vandrene syteaparat!

Nei, det gjorde min dag fin :-) Nå må rhiakathbeibi bli frisk så blir den enda finere jo!

Sukk. Jeg savner min playstation, jeg vil spille LBA1, det er så gøy! De spillene har sjel, det kan jeg love dere! Det er så gøy med spill som du kan bevege deg overalt på, ta ferje/ferrige/HVORDAN skrives det til en annen øy, bli kjent med folk og tilogmed ta eksamen på magiskolen! Jeg er trollmann med falsk skjegg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Så slik har dagen vært i dag:

Kjeftegrinehyle - glad blid smile - kollapse på gulvet soooove - spy som fy - spise - spy mer som fy - likegyldig

Jeg tar definitivt ikke fler av de tablettene. Nå skal jeg bruke resten av denne uka på å bare ta det med ro, det trenger jeg nå!

Savner fortsatt playstationen min. Føler meg klar i hodet igjen iallfall:-)

SAVNER MIN PLAYSTATION! Snerr

Typisk meg, glemmer jeg å ta den med hjem i morra og :P

Men fra nå av; Ingen fler tulletabletter. Bare paracet, 3 om ganga om jeg må! Dette er jo rene tivoliet inni kroppen min, dere vet de berg og dalbanene en ikke tåler også kaster en opp. Også er det avogtil sirkus og, siden alt plutselig blir bra.

Dette er jeg så absolutt ikke vant med. Jeg arrgharh nsdkskdf nISSE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette var da en grusom overskrift på dagboka di. Er det virkelig så ille? ;)

Sånn, der var du på lista mi igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Så kos å se deg her igjen! :-D

Jeg ble bare inspirert da jeg satt og spydde, til at en slik dagbok hvor jeg får ut alt som plager/irrterer meg kan jo sammenlignes med ei spybøtte! :Hehe:

Dessuten spydde jeg i toilettet, så det blir ingen traumatiske minner hver gang jeg leser min egen overskrift :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hehe takktakk for begge de der, mee mee :-)

Jeg spyr da ikke nå iallfall! bare 1 time til csi, så er jeg trøtt etter det og kan endelig sove. Wuhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...