Gå til innhold

Spybøtta mi :-D

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt at du kunne spy i do! Jeg spiste noen dårlige blåskjell forrige uke, og da kom det begge veier på en gang gitt. Fyttikatta.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Åh, minner om min omgangsjuke jeg hadde for 2 år siden! Satt på do med en pose å spy i :hoho:

Det var alt annet enn morsomt da.. hehe.

Skrevet

minner meg om den gangen jeg var i syden og spiste salat.. da var det å tilbringe natta på doen.. :hoho:

Skrevet
Åh, minner om min omgangsjuke jeg hadde for 2 år siden! Satt på do med en pose å spy i :hoho:

Det var alt annet enn morsomt da.. hehe.

Det var pose, ja. Hehe. Skikkelig akutt. "Halllooo!!! Kan noen komme ned! Kjapt! Ta med pose for æ må spyyy! ......Takk....blææææææææ".

Gjest gjest1
Skrevet

Huff, det er så fælt! :ler: da er det nesten bedre å spy det ut jo, det tar seg bedre ut :Hehe:

Gjest gjest1
Skrevet
Det var pose, ja. Hehe. Skikkelig akutt. "Halllooo!!! Kan noen komme ned! Kjapt! Ta med pose for æ må spyyy! ......Takk....blææææææææ".

:hoho: Jeg mener ikke le, men kjenner meg så igjen! Helt ræva :P

Skrevet

Magen var ganske flat et par dager der ja :sjarmor:

Skrevet
:hoho: Jeg mener ikke le, men kjenner meg så igjen! Helt ræva :P

Nå er det jo bare vittig. Men typisk meg at jeg leste avisa etter at jeg kom hjem, og i avisa var de veldig så opptatt av de dårlige blåskjellene på Sørlandskysten :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg så det her! :tunge1: Huff!

Og toaletthumoren er igang allerede på side2! Dette blir en fin dagbok tror jeg :)

Skrevet

Dersom du presset alle bakteriene ut av innvollene dine, så vil du nesten kunne fylle en kaffekopp

Skrevet
Ja, jeg så det her! :tunge1: Huff!

Og toaletthumoren er igang allerede på side2! Dette blir en fin dagbok tror jeg :)

Me like! :tommelsmil:

Dersom du presset alle bakteriene ut av innvollene dine, så vil du nesten kunne fylle en kaffekopp

:hoho: What!!? Har du kilden?

Skrevet

Nei nå okkuperer jeg boka di, skal slutte med en gang!

Skrevet
Me like!  :tommelsmil:

:hoho:  What!!? Har du kilden?

www.nesteklikk.no

Skrevet

Javel da fortsetter jeg. Men akkurat nå må jeg hente meg min fjerde Dyrepark-is for kvelden.

Gjest gjest1
Skrevet

Dyrepark-is? Aldri hørt om jo! Jeg skal ha pommes frites nå snart hu hei! En fordel med å bo hjemme når jeg er syk er at foreldre er kjempesnille :-)

Skrevet
Dyrepark-is? Aldri hørt om jo! Jeg skal ha pommes frites nå snart hu hei! En fordel med å bo hjemme når jeg er syk er at foreldre er kjempesnille :-)

Åhh, de er dødsgode! Kjøper de i tipakninger, de er en slags avansert frisk-is, med littegrann gammeldags vaniljeis på bunnen. Sløøørp.

Gjest gjest1
Skrevet

Nam :-O

Jeg liker den gule bestis-isen jeg! Tror jeg er den eneste i verden! ;( Verden er ikke klar for den ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...