Shoegal Skrevet 1. august 2006 #21 Skrevet 1. august 2006 Godt at du kunne spy i do! Jeg spiste noen dårlige blåskjell forrige uke, og da kom det begge veier på en gang gitt. Fyttikatta.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #22 Skrevet 1. august 2006 Åh, minner om min omgangsjuke jeg hadde for 2 år siden! Satt på do med en pose å spy i Det var alt annet enn morsomt da.. hehe.
mee mee Skrevet 1. august 2006 #23 Skrevet 1. august 2006 minner meg om den gangen jeg var i syden og spiste salat.. da var det å tilbringe natta på doen..
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #24 Skrevet 1. august 2006 Åh, minner om min omgangsjuke jeg hadde for 2 år siden! Satt på do med en pose å spy i Det var alt annet enn morsomt da.. hehe. ← Det var pose, ja. Hehe. Skikkelig akutt. "Halllooo!!! Kan noen komme ned! Kjapt! Ta med pose for æ må spyyy! ......Takk....blææææææææ".
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #25 Skrevet 1. august 2006 Huff, det er så fælt! da er det nesten bedre å spy det ut jo, det tar seg bedre ut
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #26 Skrevet 1. august 2006 Det var pose, ja. Hehe. Skikkelig akutt. "Halllooo!!! Kan noen komme ned! Kjapt! Ta med pose for æ må spyyy! ......Takk....blææææææææ". ← Jeg mener ikke le, men kjenner meg så igjen! Helt ræva
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #28 Skrevet 1. august 2006 Jeg mener ikke le, men kjenner meg så igjen! Helt ræva ← Nå er det jo bare vittig. Men typisk meg at jeg leste avisa etter at jeg kom hjem, og i avisa var de veldig så opptatt av de dårlige blåskjellene på Sørlandskysten
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #29 Skrevet 1. august 2006 Ja, jeg så det her! Huff! Og toaletthumoren er igang allerede på side2! Dette blir en fin dagbok tror jeg
mee mee Skrevet 1. august 2006 #30 Skrevet 1. august 2006 Dersom du presset alle bakteriene ut av innvollene dine, så vil du nesten kunne fylle en kaffekopp
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #32 Skrevet 1. august 2006 Ja, jeg så det her! Huff! Og toaletthumoren er igang allerede på side2! Dette blir en fin dagbok tror jeg ← Me like! Dersom du presset alle bakteriene ut av innvollene dine, så vil du nesten kunne fylle en kaffekopp ← What!!? Har du kilden?
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #33 Skrevet 1. august 2006 Nei nå okkuperer jeg boka di, skal slutte med en gang!
mee mee Skrevet 1. august 2006 #34 Skrevet 1. august 2006 Me like! What!!? Har du kilden? ← www.nesteklikk.no
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #36 Skrevet 1. august 2006 Javel da fortsetter jeg. Men akkurat nå må jeg hente meg min fjerde Dyrepark-is for kvelden.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #38 Skrevet 1. august 2006 Dyrepark-is? Aldri hørt om jo! Jeg skal ha pommes frites nå snart hu hei! En fordel med å bo hjemme når jeg er syk er at foreldre er kjempesnille :-)
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #39 Skrevet 1. august 2006 Dyrepark-is? Aldri hørt om jo! Jeg skal ha pommes frites nå snart hu hei! En fordel med å bo hjemme når jeg er syk er at foreldre er kjempesnille :-) ← Åhh, de er dødsgode! Kjøper de i tipakninger, de er en slags avansert frisk-is, med littegrann gammeldags vaniljeis på bunnen. Sløøørp.
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #40 Skrevet 1. august 2006 Nam :-O Jeg liker den gule bestis-isen jeg! Tror jeg er den eneste i verden! ;( Verden er ikke klar for den ennå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå