Gjest d'Arc Skrevet 7. september 2006 #121 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg liker deg best som Towelie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #122 Del Skrevet 7. september 2006 Oki, da var man et hasjrøykende lilla håndkle igjen! :-) http://i27.photobucket.com/albums/c156/mik...83/Towelie2.gif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 7. september 2006 #123 Del Skrevet 7. september 2006 wuhu ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #124 Del Skrevet 7. september 2006 men ingen avatar for jeg finner ikek noe meg for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. september 2006 #125 Del Skrevet 7. september 2006 Næmmen... har du skiftet tilbake til ditt gamle jeg? Jeg synes Slaskepott var et fint nick (Ikke at Towelie ikke er det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 7. september 2006 #126 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) hva med din spygrønne larvevibrator som avatar? Endret 7. september 2006 av d'Arc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #127 Del Skrevet 7. september 2006 ja jeg tenkte på det, men da blir jeg plutselig "erotisk mann 47" og det vil ikke jeeeg Slaskepott var gfint nok, men jeg er mest towelie Men nå er jeg feminist på håret :O Snart. håper ikke egentlig høøhhhyl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 7. september 2006 #128 Del Skrevet 7. september 2006 Tilbake til normalen Men samme for meg "hvem" du er, egentlig, jeg synes du er flottings uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #129 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg er ikke flottings nå, jeg er uuuuuvaaaaant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2006 #130 Del Skrevet 7. september 2006 Har du barbert av alt håret? Eller er det bare kort? Du er helt sikkert søt fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #131 Del Skrevet 7. september 2006 Øy hvorfor tror alle jeg fjerner dreadsa? De bunnene med "ordentlig" hår skulle bare sys opp, derfor ble håret naturligvis 10 cm kortere ;D Jeg ble ikke så verst, jeg så litt ut som en hvit versjon av hun på Larry 6 som han får med seg på stranda, men så er hun egentlig mann! ...hårmessig altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2006 #132 Del Skrevet 7. september 2006 Fordi Very Victoria sa at du skulle det vel. Da regner vi jo med at du straks løper til frisøren og ersatter dreadsa med en fransk pasjefrisyre siden hun er din kjønnshårløse heltinne . Leste tråden din om håret etter at jeg hadde skrevet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #133 Del Skrevet 7. september 2006 Håper hun leser dette og legger igjen en hyggebeskjed! ja, jaggu, jeg skal tilogmed farge håret sort som en ravnevinge og skaffe meg fransk pasjéklipp, for da er jeg hygienedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2006 #134 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, det vil kle din bleke porselenshud perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #135 Del Skrevet 7. september 2006 Åh gidameg! jeg glemte nesten jeg hadde en eksklusiv time for brazillian wax for meg og Oscar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2006 #136 Del Skrevet 7. september 2006 Også skal du jo på aerobic med din fete venninne med bart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #137 Del Skrevet 7. september 2006 Hun burde virkelig skamme seg. Her tilbyr jeg henne en time på en utsøkt hårfjerningssalong, men hun vil bare sitte hjemme og spise kake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 7. september 2006 #138 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Hun kommer aldri til å få jobb på den måten. Alle med vettet i behold forstår at ingen vil ansette en resepsjonist med bart. - Spesielt ikke en med kakesmuler i den. Endret 7. september 2006 av Ylva Virvla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2006 #139 Del Skrevet 7. september 2006 Håååååååååh >:---D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. september 2006 #140 Del Skrevet 8. september 2006 HAAAAAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅ ;D;D du gubbfrid ;D hva du mene med meg bra på håret nå?? :O:O erru klar over at jeg er pippi?? hohoh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå