Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #61 Del Skrevet 5. august 2006 Thænk ju ;D I dag skal jeg huske den forbanna scarten. Men til hvilken nytte? Vi skal jo til forbaskade birkeland i dag :klø: Jaja så lenge jeg slipper å betale noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 6. august 2006 #62 Del Skrevet 6. august 2006 scart kabel koster 20 kr hos maxi hvis det skulle noe tll hjelp tror jeg låner bøtta di idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 6. august 2006 #63 Del Skrevet 6. august 2006 Sukk. Jeg savner min playstation, jeg vil spille LBA1, det er så gøy! De spillene har sjel, det kan jeg love dere! Det er så gøy med spill som du kan bevege deg overalt på, ta ferje/ferrige/HVORDAN skrives det til en annen øy, bli kjent med folk og tilogmed ta eksamen på magiskolen! Jeg er trollmann med falsk skjegg ;D ← Hei på deg! Har du fått kurert den syke dragen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2006 #64 Del Skrevet 6. august 2006 Japp samme dagen jeg startet å spille Jeg runda det jo på 4 timer! Nå har jeg scart --------- I går var vi på vorspiel, byen, hjem til han, humpe på australs rom, løpe naken rundt i stua og besvime og sovne ;D Vi har pratet litt og, at ikke vi kan drive på stort mer som vi gjør, siden vi begge har lyst å finne kjæreste. Så jeg sa at vi trengte avvenning først så om noen uker dumper jeg han Skjematisk, det her, men denne gangen vinner jeg ;-D For hvis vi hadde kuttet det nå, kunne jo jeg ikke vært med han hjem :O I dag har vi begge stått opp med hamrende hodepine. Han sovna på sofan og jeg ynket meg ned til hydro og kjøpte paracet. Bestilte pizza fra pizzabakeren (NAM) og dro etterpå på stranda og baaaada :---D Vi svømte helt over til en øy. Det var morsomt, og jeg ble glad av det! :D Stakk tilbake og spiste middag og hørte på musikk og tralalla ka da? Jo så dro jeg hjem! Forresten ble jeg vekket på mest behagelige måte i dag. Kjente noe i håret og rykket til. Plutselig satt det en gresshoppe på munnen min ÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #65 Del Skrevet 9. august 2006 DET var gøy, det! :---D Jeg vil mermermermermermer! For jeg er gris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2006 #66 Del Skrevet 9. august 2006 Ah ja, notat til meg selv; Finn klitoris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 10. august 2006 #67 Del Skrevet 10. august 2006 Hmm, bare du ikke har mistet den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #68 Del Skrevet 10. august 2006 Ligger nok et sted i vågsbygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 10. august 2006 #69 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg skal vel hjemmom en tur i løpet av høsten. Sier fra hvis jeg finner den, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. august 2006 #70 Del Skrevet 10. august 2006 flottings :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 10. august 2006 #71 Del Skrevet 10. august 2006 Så ikke meldinga di før nå jeg. Finne på noe til uka? Skal på jobb i helga, men etter helga har jeg fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 12. august 2006 #72 Del Skrevet 12. august 2006 YO!!! hvordan går det??? :D lenge sida, tjohei, jeg er hjemme igjen, full av blåmerker og vondt overalt etter to stilige stup over hindrene uten hest, muhahah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #73 Del Skrevet 15. august 2006 Ræva hester! Men du må komme hjemHJEM for jeg har jo ikke uvi mer og da kan vi faktisk gå sammen istedenfor at jeg går sammen med toilettet :-D Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #74 Del Skrevet 15. august 2006 Kjære dagbok! I dag har jeg lyst på giggity-giggity-giggity-giggity-giggity-giggity ALLRIGHT! Kanskje i morra. Håper foreldrene mine begynner å jobbe snart (jeg også så klart). Merker jeg savner det å spille høy musikk alene hjemme om morraen er noe jeg savner, og det kan jeg jo ikke nå. Folk overalt og jeg blir i dårlig humør. Tenkte å vaske håret i dag. Det er en stund siden Når jeg klør meg i hodet og lukter på fingrene (du spør hvorfor? Jeg spør hvorfor.) så lukter det snap and crackle godteri. Jeg skjønner nada. Har det gått beyond stinkende? Jeg må bare finne en måte å blande saltet ut i vannet slik at det løses opp. Koke, kanskje? Jeg hater å vaske håret, det blir så krøllete i bunnen og kjipt. Derfor er dreads geniale, bare at avogtil må man se kjiping ut. Skal se på nye leilighet til tweek og kjæresten hennes i dag. Det blir nok koselig Og i morra er siste dag uten mensen så jeg må ta en tur til nissen tenkte jeeeg. Hm. Har tenkt over det. Det kan være siste gangen vi har sex. Ikke at jeg stoler på noen av oss, men tenk om det. Buhu Jeg syns vi var flinke lørdagen! Lørdagskveld og vi rørte ikke verken alko eller andre skumle saker :-) Vi hadde omtrent ikke sex heller (noe vi er veldig flaue over begge to, og skal bedre oss på i morra mulignes) ;D Jauda. Du har grisebra sex med en person i halvannet år, og har EN dårlig gang, derfor er dere nå begge dårlige i senga. Håper de ringer meg tilbake om noe jobb snart. Skal vedde på at hun musa bare sa drit om meg til arbeidsgiver angående det stygge håret mitt, og den provoserende neseringen. Huttetu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 15. august 2006 #75 Del Skrevet 15. august 2006 grargh!! :D hei dobøtta :D jaaa, jeg tenkte å være hjemme noen dager til uka nå, denne uka er alt på hodet!! står og styrer med å bygge stall, gjøre ferdig hus, PRØVE ikea på torsdag, bryllupsfest på lørdag, YADAYADAYODA! men til uke, DA!!!! HARRHARR!!!! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2006 #76 Del Skrevet 15. august 2006 Makanmakan! Neste uke ja, gjerne onsdag for da tror lise ting!! ;D Huff og fyse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. august 2006 #77 Del Skrevet 17. august 2006 Her sitter jeg og prøver å ikke tenke på noe jeg snart må gjøre, og den beste måten å gjøre det på er å høre Babe I'm gonna leave you Hva faen tror han at han er? De har det så fint sammen, også skal han gå til ei annen jente, men han vil gå tur i parken med førstnevnte hver dag senere Iddiot! Cut down on the DOP! Jaja, jeg gidder ikke si noe før han hinter til det, og da sier jeg AHA! Jeg skulle dumpe DEG! Modent. Ja. Drit og dra, jeg orker ikke prøve å være voksen 24 timer i døgnet. Avogtil må ting gjøres på en useriøs måte uten at jeg skal bli lei meg. Men i dag skal jeg strikke skjerf. Jeg skal få tak i mensenfjerner og jeg skal strikke skjerf hoho! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 17. august 2006 #78 Del Skrevet 17. august 2006 Kaster fra meg en hilsen her jeg! Hva er mensenfjerner? Og hvorfor sikler avateren din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2006 #79 Del Skrevet 18. august 2006 mensenfjerner eksisterer ikke, men det er noe jeg ønsker jeg hadde. kanskje jeg kan skape en plaseboeffekt av det ---- fy faen nå er jeg SINT! Jeg drømte jeg fikk mensen, og jaggu ligger jeg ikke i en blodpøl 6 om morran og får faen ikke sove igjen! HELVEETREWEERKJEHSBGJKHBSDGJSEJKFKJ JEG KLIKKER! Det at jeg likte kaffe for første gang i går hjelper ikke så mye heller da jeg ikke sovnet før 3 så dra til helvete kaffe, dra til helvete mensen! JEG GÅR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 18. august 2006 #80 Del Skrevet 18. august 2006 *fnis* *fnisere* Jeg vet det er helt forbudt å si dette, men klarer ikke å la være: Du er så søt når du er sinna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå