Gå til innhold

Spybøtta mi :-D


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nam :-O

Jeg liker den gule bestis-isen jeg! Tror jeg er den eneste i verden! ;( Verden er ikke klar for den ennå!

Men det er viktig å spise Hennig-Olsen-is må du skjønne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jepp! jeg tror jeg må få kjøpt inn noe is jeg! Jeg glemmer det vekk :(

Eneste is jeg har spist er nissens sun lolly, de er dritnam, men jeg går jo nesten lei! ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! jeg tror jeg må få kjøpt inn noe is jeg! Jeg glemmer det vekk :(

Eneste is jeg har spist er nissens sun lolly, de er dritnam, men jeg går jo nesten lei! ;(

Å sun lolly, der sa du noe! Holdt på å kjøpe de i går, men det ble altså Dyrepark-is. Men nå er de snart borte :sur:

Nå må jeg se på Grey's, du burde følge med, det er dødsgøy!

God kveld! Stikker nok innom i morgen, i mangel på egen dagbok og for moro skyld :)

Og GOD BEDRING fra pjukinga! Det er bare moro i etterkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

HAAAAAAALÅÅÅÅ! ;d;d jeg har ikke vært hjemma i går, så forsinka meg inn her og bare "halååå" ;D;D

Du har ikke virka kort og sint, og jai vet jo godt hvordan medisinene virka ;)

erru bedre nååå ellåh?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Juuuhu! Beggynner å bli bedre ja, men ser litt dårlig ut med å ut å drikke til helga :( Vet ikke om kroppen min tåler det, og det hadde vært kjipt å gå gjennom alt dette her peset igjen :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Hahaha, så overskriften og måtte trykke for å se hva det var her! :-D Syteinnlegg passer bra med den overskriften, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

hallaballa

i dag har jeg vært på vindusjoppingtur med tweek. Eller hun hadde spenn, jeg forelsket meg i alt tøy :(

I morra elelr noe skal jeg søke job på bikbok! Hyl! Jeg håper jeg er motebevisst nok. Jeg har da kjøpt klær hos dem ;D

Fikk et panikkanfall i dag da jeg kom hjem at jeg var redd jeg aldri kommer meg ut av huset og aldri får jobb og er stuck her til jeg er 50 eller noe slikt. Huff må ikke tenke sånn, det gjør ikke noen godt.

Jeg er jo i full gang fra og med i morra/overimorra å søke jobber, så hvis ikke jeg har fått noen innen 14 dager går jeg på aetat.

I morra skal jeg hente scartkabel hos nissen. Jevla iddiot som gir meg hele PS og pakker den ned og reparerer, men gir meg fan ikke scarten! Er det mulig? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hahaha, så overskriften og måtte trykke for å se hva det var her! :-D Syteinnlegg passer bra med den overskriften, hehe

Ja ikke sant ;D Men jeg spyr ikke mer :kvalm: Hva skal jeg gjøøøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er viktig å spise Hennig-Olsen-is må du skjønne  ;)

Nei, for de er naboen min, og de bråker om natta. Tølpere! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

ALTSÅ! :)

Nå tar jeg turen innom barnehagen snart og får skriv på at jeg har jobbet der. Gruer meg litt, for husker selv da jeg jobbet der og det ringte på. Rene gnuflokken i løvenes konge! Men, da er iallfall det unnagjort. Også kjøper jeg toppen min, gir de cv og fyker. Tjohei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

du jobbe bik bok? åneeeei, da jeg komme og søke klær, og du leke hoven bosse som lyver og sier rompa mi er fin i den buksa for å selge selv om jeg ser jalig ut ;P HOHO!

Øyh, altså, nå er jeg rarebøtte i hode, prøve slutte piller alene ikke gikk så bra, så jeg er kvalm, svimmel og svett... (og ikke vill, vakker og våt, PRÆÆÆHÆ)

men, ta utelivet neste helg kanskje? skal på ridekurs på Epona og til uka, så passer bedre helga etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja kaaanskje, jeg må søke til uuuka ;D

Æsj for nisepiller ;( Du må bare ta den tida du trenger vettu! jeg var jo og svettetablette i uka så vet hvordan det er!

Vi kan prøve neste helg ja ;D Det vil jai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Skjære dagbok.

I dag fortalte jeg min kompis at han er på plakaten og derfor tør jeg ikke ha sex med han. Vi lo høyt og hjertelig i noen timer før vi gikk og pulte :---)

Jeg føyk ned til på hjørnet til bursdagsfolk og blaaaaaaablablabla.

Glemte så klart scarten igjen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...