Shoegal Skrevet 1. august 2006 #21 Del Skrevet 1. august 2006 Godt at du kunne spy i do! Jeg spiste noen dårlige blåskjell forrige uke, og da kom det begge veier på en gang gitt. Fyttikatta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #22 Del Skrevet 1. august 2006 Åh, minner om min omgangsjuke jeg hadde for 2 år siden! Satt på do med en pose å spy i Det var alt annet enn morsomt da.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. august 2006 #23 Del Skrevet 1. august 2006 minner meg om den gangen jeg var i syden og spiste salat.. da var det å tilbringe natta på doen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #24 Del Skrevet 1. august 2006 Åh, minner om min omgangsjuke jeg hadde for 2 år siden! Satt på do med en pose å spy i Det var alt annet enn morsomt da.. hehe. ← Det var pose, ja. Hehe. Skikkelig akutt. "Halllooo!!! Kan noen komme ned! Kjapt! Ta med pose for æ må spyyy! ......Takk....blææææææææ". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #25 Del Skrevet 1. august 2006 Huff, det er så fælt! da er det nesten bedre å spy det ut jo, det tar seg bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #26 Del Skrevet 1. august 2006 Det var pose, ja. Hehe. Skikkelig akutt. "Halllooo!!! Kan noen komme ned! Kjapt! Ta med pose for æ må spyyy! ......Takk....blææææææææ". ← Jeg mener ikke le, men kjenner meg så igjen! Helt ræva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #27 Del Skrevet 1. august 2006 Magen var ganske flat et par dager der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #28 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg mener ikke le, men kjenner meg så igjen! Helt ræva ← Nå er det jo bare vittig. Men typisk meg at jeg leste avisa etter at jeg kom hjem, og i avisa var de veldig så opptatt av de dårlige blåskjellene på Sørlandskysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #29 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, jeg så det her! Huff! Og toaletthumoren er igang allerede på side2! Dette blir en fin dagbok tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. august 2006 #30 Del Skrevet 1. august 2006 Dersom du presset alle bakteriene ut av innvollene dine, så vil du nesten kunne fylle en kaffekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #31 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #32 Del Skrevet 1. august 2006 Ja, jeg så det her! Huff! Og toaletthumoren er igang allerede på side2! Dette blir en fin dagbok tror jeg ← Me like! Dersom du presset alle bakteriene ut av innvollene dine, så vil du nesten kunne fylle en kaffekopp ← What!!? Har du kilden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #33 Del Skrevet 1. august 2006 Nei nå okkuperer jeg boka di, skal slutte med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. august 2006 #34 Del Skrevet 1. august 2006 Me like! What!!? Har du kilden? ← www.nesteklikk.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #35 Del Skrevet 1. august 2006 Neinei det er bare koselig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #36 Del Skrevet 1. august 2006 Javel da fortsetter jeg. Men akkurat nå må jeg hente meg min fjerde Dyrepark-is for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope Skrevet 1. august 2006 #37 Del Skrevet 1. august 2006 her er meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #38 Del Skrevet 1. august 2006 Dyrepark-is? Aldri hørt om jo! Jeg skal ha pommes frites nå snart hu hei! En fordel med å bo hjemme når jeg er syk er at foreldre er kjempesnille :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. august 2006 #39 Del Skrevet 1. august 2006 Dyrepark-is? Aldri hørt om jo! Jeg skal ha pommes frites nå snart hu hei! En fordel med å bo hjemme når jeg er syk er at foreldre er kjempesnille :-) ← Åhh, de er dødsgode! Kjøper de i tipakninger, de er en slags avansert frisk-is, med littegrann gammeldags vaniljeis på bunnen. Sløøørp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #40 Del Skrevet 1. august 2006 Nam :-O Jeg liker den gule bestis-isen jeg! Tror jeg er den eneste i verden! ;( Verden er ikke klar for den ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå