Gå til innhold

Gi litt f..., dah!


Ottine

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette innlegget er riktig plassert, og hvordan dere vil oppfatte det; men det er ment som en oppmuntring! :smilyblomst:

Jeg har lagt merke til forskjellige innlegg her inne, nå sist på Barn og Familie - hvor da "amme-debatten" og gode/dårlige mødre tar helt av. På Guttas rom; de verste egenskapene ei jente kan ha, på Kost og Helse om rynker osv... (Helt tilfeldig nevnt, dette her... )

Vi jenter tar på oss all verdens bekymringer og skal være så utrolig FLINKE. Helst skal vi være flinke i alt - og hvis folk ikke oppfatter oss som slik eller slik og at vi ikke gjør ting som kanskje den eller de forventer av oss at vi skal gjøre, så er det grunn til bekymring med en gang... Eller så forsvarer vi oss med nebb og klør (hørte noen nevne "meggeguiden i en tråd her...) og blir riktig så "trivelige".

Men kan vi ikke bare slappe av litt? Gi litt f i hva alle andre mener hele tida - slakk litt av på bekymringene. Det er så mange flotte ladies her inne som jeg er sikker på er "flinke nok", for å si det slik. :)

Så nå skal jeg la humla suse litt og ta meg et glass vin! (På en mandag - er det galt av meg? :ler:

Håper flere av dere joiner meg! (Å nei - oppfordring til misbruk?)

Ønsker alle en bekymringsløs og flink-pike-fri kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men kan vi ikke bare slappe av litt? Gi litt f i hva alle andre mener hele tida - slakk litt av på bekymringene. Det er så mange flotte ladies her inne som jeg er sikker på er "flinke nok", for å si det slik. :) 

Ønsker alle en bekymringsløs og flink-pike-fri kveld! :)

:klappe: og en :dagens-rose: til deg for kloke ord!!! Slik skulle vi alle tenke faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på denne! :klappe:

Men må innrømme at det ikke alltid er like enkelt å gi f.. heller da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å prøver, men klarer ikke alltid å la vær å tenke på hva andre syntes om meg..

jeg klarer det til en hvis grad, men det er alltid litt..

Jeg er ikke den som bekymrer meg over alt, men derimot det som man trenger å bekymre seg om.. deretter blir jeg bare frustrert over unyttige ting :ler:

men er alikavel så enig i det ts sa!

det skal ikke alltid være så lett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...