Gjest Gjest_Nysgjerrig_* Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Min partner og jeg har bestemt oss for å kjøpe en bok om sex, for inspirasjon til å prøve nye ting. Vi skal få bestemme og komme med forslag annenhver gang. Problemet er bare at vi ikke vet hvilken bok å kjøpe. Noen som har noen forslag?
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Denne Denne er bra, lærte masse av å lese i den. Brukte å ha det gøy med den gamle sjefen min og den boka, til de andre jentene på jobben. For jeg leste høyt endel av det som stod der, og sjefen som var veldig konservativ og stram hun fikk helt spader Endret 31. juli 2006 av Chrizzy
Hu i Svingen Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Hot sex er da ikke akkurat spennede? Helt grei for en som aldri har hørt om oralsex kanskje, men det gjelder vel de færreste... Synes forresten det finnes få spennende bøker om temaet, jeg ville heller valgt noen dirty historier. Anaïs Nin f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 "Bedre helse med sex". Ubegripelig treg tittel, men fin bok med mange gode ideer.
Gjest Chrizzy Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Hot sex er da ikke akkurat spennede? Helt grei for en som aldri har hørt om oralsex kanskje, men det gjelder vel de færreste... He, det sier kanskje noe om hvor mye jeg visste når jeg leste den da Du har sikkert rett
Wonders Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Denne Denne er bra, lærte masse av å lese i den. Brukte å ha det gøy med den gamle sjefen min og den boka, til de andre jentene på jobben. For jeg leste høyt endel av det som stod der, og sjefen som var veldig konservativ og stram hun fikk helt spader ← He, det sier kanskje noe om hvor mye jeg visste når jeg leste den da Du har sikkert rett ← Visste var det var, visste bare ikke 100% om jeg likte å give/recive... Helt KONGE bok Om man jobber like hardt med å opprettholde ett godt sexliv som man gjør med god trivsel på jobb, holde kontakt med venner, henge litt med familien, disponere pengene sine riktig, trene litt, og dyrke hobbine sine... -Da har man automatisk ett flott sexliv! Ikke la dette falle i glemmeboka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå