Gå til innhold

Leie leilighet i Brasil!


Pearl

Anbefalte innlegg

Ser at det er mange her sm skriver om Thailan og Østen som reisemål, men er det noen som kunne tenke seg å reist til Brasil i stedenfor?

Vi hadde planer om å reise til Thailand til neste år men har blitt fristet av Brasil i stedetfor. Vi planlegger nå å leie en leilighet i 4 uker og er litt nusjerrig på om det bare er vi som tenker å reise andre veien?

Hvor mye ville dere betalt for å leie en luksus leilighet på stranden med alle fasiliteter? Vi har blitt forespeilt en pris mellom 3-4000,- pr uke hvor det er sengeplass til 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er snakk om i nærheten til Natal. Der er det sommer hele året og like flotte strender som i Thailand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal absolutt en tur til sør-amerika, men da skal jeg IKKE bo i luksusleilighet! Liker å bo mer autentisk og få mer kontakt med lokalbefolkningen. Men for de som liker sånn, høres det jo supert ut! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i Brasil (Natal) en gang i 2 uker, og det var nok for meg.

Har ingen planer om å reise tilbake, selv om det var fint der da...

folkeslaget og "systemet" jeg ikke likte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere til Brasil så bør dere forresten beherske portugisisk ganske bra.

Det er en minimal del av befolkningen der som kan engelsk.

Vi var på en "bedre" resturant for hver dag, og tror det var bare 2 eller 3 som hadde meny på engelsk...

Men, kan anbefale "nasjonaldrikken" caipirina eller var det caipriosa.

Nam nam (men litt sterk) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært i området Natal men jeg har inntrykk av at det er på vei til å bli ganske preget av av charterturisme og norske (og andre vestliges) leilighetskomplekser. Men smaken er jo som baken da.. men nå skal jeg ikke ødelegge reisegleden helt her.. Det er jo varmt og fine strender da! :-) Har du sjekket andre steder i Brasil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Merethe_81_*

Vi var i Brasil i november, reiste rundt i sør i 3 uker. Har derfor ingen erfaring med Natal, annet enn at jeg har hørt det har blitt veldig veldig turistifisert.

Vi kunne ikke ett plukk ord portugisisk før vi dro, men med godt humør, kroppsspråk og tålmodighet lærte vi det sakte men sikkert :)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg er enig med flere andre her. Natal er et chartermål og kjedelig. Når jeg først skal reise så langt, sitter jeg heller 2-3 timer lenger på flyet og drar til Rio de Janeiro. Har vært der 2 ganger, siste gang nå i sommer. Eksotisk og spennende, storslagent og berømt, vakkert og nydelige vennlige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...