India Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 noen som vet om det er mulig å få en slik akutt time hos psykolog før man har blitt henvist?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg for min del venter på time i det offentlige. Men jeg orker ikke å gå bare å vente mens jeg sliter som rakkeren! Så jeg betaler gladelig 600kr timen hos psykolog uten driftstilskudd, siden private psykologer med driftstilskudd har vente tid på opp til ett år. Men ved legevakten kan man fortelle om sine problemer og mulig de kan henvise til akutt hjelp.
India Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2006 er dette noe du måtte ordne selv eller fikk du hjelp av legen til å finne psykolog mens du venter på det offentlige?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 er dette noe du måtte ordne selv eller fikk du hjelp av legen til å finne psykolog mens du venter på det offentlige? ← Jeg satte meg med de gule sider på nettet og søkte på psykolog. Deretter ringte jeg til de som var nærmest meg.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg fikk time samme uken:) Verdt å forsøke, selv om det koster mye.
India Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2006 betaler gladelig for å få hjelp til å slippe å ha det sånn
Frank Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Om det er helt helt akutt, så gå på legevakta. De har alltid en psykiater på vakt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå