Gå til innhold

Skolesekk til ungdomsskolen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hva bruker ditt ungdomsskolebarn som skolesekk? Vanlige skolesekker av typen Bergans og Beckman og disse er så klart heeeeelt uaktuelle....... :roll:

Nå har vi tråla byen rundt på jakt.

Mest av alt vil hun ha rosa Puma sekk. Noen tips? Hva bruker ditt barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Min ungdomsskoleelev har fått en Bergansekk som passer til å bære litt tunge bøker så ryggen ikke blir helt ødelagt. Så får han bytte på med puma-sekken sin når det ikke er så mye bøker å bære!

Gjest Gjesta
Skrevet

akkurat... Vel, min nekter å så mye som se på de sekkene en gang....

Gjest Gjest_sun_*
Skrevet

Min er ikke så opptatt av merker, bare det er dyrt!! :forvirret:

Gutter er kanskje lettere å ha med å gjøre? Jeg vet ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet
Min er ikke så opptatt av merker, bare det er dyrt!! :forvirret:

Gutter er kanskje lettere å ha med å gjøre?  Jeg vet ikke.

mulig, men det hjelper ikke meg dessverre... ;)

Skrevet

Hvorfor ikke rosa Pumasekk da?

• Liker 1
Skrevet
Hvorfor ikke rosa Pumasekk da?

Ikke for å kuppe, men tipper det er fordi det ikke er så bra for ryggen med en sånn sekk full av bøker...

Skrevet
Ikke for å kuppe, men tipper det er fordi det ikke er så bra for ryggen med en sånn sekk full av bøker...

Okey. Jeg vet jo ikke hvordan en Pumasekk ser ut engang jeg da ;)

Gjest allium
Skrevet

Kjøpte Bergans-sekker til barneskolebarna idag, og fikk høre av en venninne etterpå at det var like greit at sekken til eldstemann ikke er kjempestor, for "når de begynner på ungdomsskolen, vil de ikke ha Bergans likevel, da skal det være Jan Sport".

Jan Sport altså. Har en sånn selv, til PC'en, og den er ihvertfall helt ok å bære. De er visstnok billigere på Smart Club.

Skrevet
Okey. Jeg vet jo ikke hvordan en Pumasekk ser ut engang jeg da ;)

:overrasket: Neida, tilfeldig at jeg i det hele tatt har sett en sånn sekk! :ler:

Forresten: Jansport skal visst være ganske bra! Kanskje hun liker noen av de sekkene? Finnes i mange forskjellige farger, noen av dem er ganske jentete!

Gjest Virvel
Skrevet

Skjønner ikke hva jeg gjør i denne tråden, jeg er miiilelangt unna å ha ungdomsskolebarn (men det er ikke så lenge siden jeg gikk der selv, da :ler:), men hiver meg på Jansport, det kan kanskje være et greit kompromiss? :icon_smile: Kulere enn Bergans, men bedre å bære enn f.eks. Puma. Jeg har en Jansport-sekk selv, den er super.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde jeg funnet en rosa Pumasekk skulle jeg kjøpt den på flekken. Men det ser ut til å være umulig å oppdrive noe sted. Puma har ikke egne butikker i Norge, og vi trålet alle butikkene vi fant i København. Null Puma.

Gjest gjest1
Skrevet
Hadde jeg funnet en rosa Pumasekk skulle jeg kjøpt den på flekken. Men det ser ut til å være umulig å oppdrive noe sted. Puma har ikke egne butikker i Norge, og vi trålet alle butikkene vi fant i København. Null Puma.

Sportshuset og andre sportsbutikker

Skrevet

Jeg er 35 og fikk sekk på jobb som er god å bære og har bra med plass til alt. Den ser ut som en sekk man går på tur i skogen med og jeg ville mye heller hatt en kul og spenstig en. :rodme:

Så jeg skjønner godt ungdomskole-folk som ikke vil ha "barnslige" sekker. Det jeg ikke skjønner er at sekk-produsentene (fortsatt) ikke kan lage kule sekker som er gode å bære skolebøker i (det fantes heller ikke da jeg gikk på ungdomsskolen for en evighet siden og ville ha kul sekk). :sur:

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jan Sport og Quicksilver.

Nei, ingen god sekk, men det var det som ble akseptert. Jeg så mitt. Poden sa sitt. Ingen vits i å kjøpe en sekk de ikke bruker. Da får de selv ta ansvar for dårlig sekk og dårlig rygg.

Skrevet

"her lille venn, her har du alternativet: DENNE sekken, eller en bærepose fra kiwi..."

• Liker 4
  • 1 år senere...
Skrevet

Har merkehysteriet nådd skulesekkane også, no... :overrasket:

No følte eg meg dritgamal :fnise: Då eg gjekk på ungdomsskulen var det ingen som brydde seg om kva slags sekk folk hadde, med mindre den var veldig barnsleg eller noko.

Skjønner ikkje kva som er så "ukult" med JanSport, Beckmann osv? :klo: Mange av dei er jo i fine fargar også, har sett dei i både rosa og lilla...

Med mindre den sekken ho vil ha er svindyr, hadde eg berre kjøpt den, så kan ho kose seg med vond rygg. Ein eller anna gong må ungane lære av feila sine. Velg kampane dine, er det ikkje noko som heiter det? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...