Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Hvordan ser egentlig magen ut i uke 12-13??? Jeg er sikker på at min har vokst og begynt å synes for omgivelsene, men er usikker på om det er babyen eller iskremen i sommer som har gjort det. Har sett på bilder på nettet av 12.uker-mager og de likner min. Men alle står på bildene. Hvordan ser mangen ut når man sitter??? Min henger liksom over linninga, og har form som en stor bilring når jeg sitter.... Når får man sånn skikkelig gravidmage???
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Det er veldig forskjellig fra person til person når magen vokser & hvor mye Min var mest oppblåst de første mnd. Fikk mer mage etter de tre første mnd.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 I uke 12. var mine to bilringer i ferd med å bli en sammenhengende badeball Slapp av, den blir snart meget større
Nellie Cortado Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 I uke 12 følte jeg meg bare feit. Men plutselig rundt uke 14 ble den rund og tydelig "gravid".
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Er 12+2, så da venter jeg i spenning på at den skal bli "gravid". Men hårete har den blitt allerede Synes bare jeg er stygg, jeg
Gjest epica i.i. Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Er 12+2, så da venter jeg i spenning på at den skal bli "gravid". Men hårete har den blitt allerede Synes bare jeg er stygg, jeg ← uff ja, min er også full av småhår! Men det er normalt
Gjest ost Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Prøv å tenk positivt. Magen kommer snart! Noe du kan gjøre for at du ikke skal føle seg stygg? En liten tur inn H&M etter litt nye klær? Endre litt på hårfrisyren? Jeg prøver å gjøre så godt jeg kan ut av utseendet mitt, mens jeg venter på at det ikke lenger skal se ut som jeg har spist for mye i sommer. Skulle ønske det vistes bedre at jeg er gavid (er 15+4 og magen vises bare bittelitt). Endret 31. juli 2006 av ost
Nellie Cortado Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Er 12+2, så da venter jeg i spenning på at den skal bli "gravid". Men hårete har den blitt allerede Synes bare jeg er stygg, jeg ← Det går over! Jeg tror egentlig ikke magen blir mer hårete det er bare det at hårene begynner å stå mer rett ut når den vokser. Dessuten blir man jo veldig opptatt av magen sin når man er gravid. Da legger man jo ofte merke til ting man ikke la merke til før!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 I går møtte jeg ei venninne, som jeg ikke har sett på en stund. Hun sa jeg hadde blitt så tynn og at hun ikke synes jeg hadde mage i det hele tatt (for jeg hadde jo alltid vært litt lubben på magen, som hun sa..) Hun kunne ikke skjønne at jeg ville si det til sjefen denne uka (12+5), siden det ikke syntes ennå. Når gravide viser frem magen sin, skal man si "åh, så fiiin", ikke "hæ, hvilken mage?" Den er jo så absolutt der, men i likhet med TS er den ikke tydelig gravid. Men mannen min, som ser meg hver dag, mener at jeg til og med har begynt å gå litt som en gravid Kjære venninne, hvis du skjønner at dette er meg°, så må jeg tilstå at jeg ofte synes du sier utrolig mye dumt. Men det er sikkert gjensidig!
Gjest TS Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Takk for oppløftende svar, jeg føler meg allerede vakker
Gjest *Just-Me* Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Jeg begynnte å få mage rundt uke 12, men det var noek mye luft også. Jeg har fått mer mage nå og ser gravid ut. spørs litt hvordan jeg kler meg. enten ser jeg tykk ut eller gravid. så jeg prøver å kle meg gravid En på jobb i går fikk sjokk da jeg sa hvor langt på vei jeg var og han sa det synes jo ikke i det hele tatt..... Da ble jeg nesten litt glad.... men magen er der nå den og vokser stadig!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #12 Skrevet 1. august 2006 I går møtte jeg ei venninne, som jeg ikke har sett på en stund. Hun sa jeg hadde blitt så tynn og at hun ikke synes jeg hadde mage i det hele tatt (for jeg hadde jo alltid vært litt lubben på magen, som hun sa..) Hun kunne ikke skjønne at jeg ville si det til sjefen denne uka (12+5), siden det ikke syntes ennå. Når gravide viser frem magen sin, skal man si "åh, så fiiin", ikke "hæ, hvilken mage?" Den er jo så absolutt der, men i likhet med TS er den ikke tydelig gravid. Men mannen min, som ser meg hver dag, mener at jeg til og med har begynt å gå litt som en gravid Kjære venninne, hvis du skjønner at dette er meg°, så må jeg tilstå at jeg ofte synes du sier utrolig mye dumt. Men det er sikkert gjensidig! ← My gådd. Er det ettertraktet å GÅ som en gravid? Vralte, mener du vel.
Engel Skrevet 1. august 2006 #13 Skrevet 1. august 2006 Jeg kunne tydelig se at magen begynte å komme på den tiden sist, og buksene begynte å bli trange. Men det var nok ikke så mye at andre så noen forskjell. Fra uke 14-20 derimot skjedde det mye!! Magen stormvokste!! Så det kommer!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #14 Skrevet 1. august 2006 My gådd. Er det ettertraktet å GÅ som en gravid? Vralte, mener du vel. ← Så ufin du er. Jeg synes ikke gravide vralter og han sa det for å glede meg, siden jeg var så betutta over at venninna min mente jeg bare var feit.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #16 Skrevet 1. august 2006 Hmm, men var du "feit"? Det er jo det som er greia her, hvis jeg har skjønt det riktig.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #17 Skrevet 1. august 2006 My gådd. ← Det er da ganske sexy, er det ikke?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #18 Skrevet 1. august 2006 I går møtte jeg ei venninne, som jeg ikke har sett på en stund. Hun sa jeg hadde blitt så tynn og at hun ikke synes jeg hadde mage i det hele tatt (for jeg hadde jo alltid vært litt lubben på magen, som hun sa..) Hun kunne ikke skjønne at jeg ville si det til sjefen denne uka (12+5), siden det ikke syntes ennå. Når gravide viser frem magen sin, skal man si "åh, så fiiin", ikke "hæ, hvilken mage?" Den er jo så absolutt der, men i likhet med TS er den ikke tydelig gravid. ← Øhhhh, hun sa du var tynn og hadde nesten ikke mage? På meg høres det ut som et kompliment??? (Det med at du alltid hadde vært så lubben på magen før var litt på kanten, da... )
Arielle Skrevet 1. august 2006 #19 Skrevet 1. august 2006 (endret) Jeg er i uke 12 nå og føler at noen av buksene som sitter litt høyere oppe enn andre har begynt å stramme, og det er veldig ubehagelig. Ser bare feit ut ja (uten at jeg har lagt på meg noenting), men magen har iallefall vokst Begynner å lure om bunaden min blir å passe når jeg skal i bryllup i uke 16... hva tror dere? Er magen stor da? Kjolen min i str XS og null stretch har jeg allerede insett at jeg må bytte ut Endret 1. august 2006 av Arielle
Gjest Blubba Skrevet 1. august 2006 #20 Skrevet 1. august 2006 Øhhhh, hun sa du var tynn og hadde nesten ikke mage? På meg høres det ut som et kompliment??? (Det med at du alltid hadde vært så lubben på magen før var litt på kanten, da... ) ← Kunne vært det om det hadde vært sant, men hun er så nedsnødd og sier ofte en del hinsides ting. "dagens NN" hadde blitt en bra avisspalte, bok og film. kollegaene mine har kommentert at jeg har blitt større. Og det var altså da jeg sa dette at hun nesten spyttet på meg at jeg hadde jo ikke mage... selvom jeg egentlig alltid hadde hatt det... Det var vel noe med måten hun sa det på, tenker jeg. Veldig hormonell, skjønner jeg. 12++ og jeg overreagerer på alt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå