Ottine Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Sett du hadde fått tilbud om silikon i brystene gratis - og at du fra naturens side var lita, men normal - ville du sagt ja til det? Jeg tror ikke jeg ville ha tatt i mot tilbudet. Tror det er unaturlig og vondt, jeg!Dessuten er jeg lita og nett, og har normale pupper - de kunne sikkert vært hakket større.... Men jeg tror det hadde blitt veldig synlig på meg, og da hadde det nesten blitt pinlig. Nei, silikon er ikke noe for meg. Hva ville dere andre ha gjort? (Og nå har ikke jeg tenkt så nøye gjennom HVORDAN jeg skulle ha fått det tilbudet, dah...! Sett man ble trekt ut til å være med i et "bli- ny- program", feks...Ehh. )
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg hadde heller ikke takket ja til det. Jeg har normale pupper og er fornøyd med det. Men det er klart at hvis jeg hadde vært helt flat så kan det hende jeg hadde vurdert det. Men da hadde jeg bare fylt inn slik at de hadde blitt normale og ikke som noen ballonger!
Gjest 2324 Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Hadde ikke takket ja. Er fornøyd med puppene mine jeg, selv om de er små.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 For noen år siden hadde jeg nok sagt "ja takk" og vært kjempeglad. Men i dag så er jeg egentlig ganske så fornøyd med brystene mine, og tror jeg hadde stått over.
Amalie_85 Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Slik som jeg ser ut i dag hadde jeg garantert sagt nei. Men hadde jeg vært helt flatbrystet hadde jeg nok vurdert å sagt ja.
Malama Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Neitakk , jeg beholder mine naturlige, om enn ikke kjempestore pupper som de er, takk. Jeg har ikke stooore pupper nei, men det ville sett kunstig og rart ut på meg også, jeg er slank og tynn, og det er naturlig for meg å være slik som jeg er. Ikke tilhenger av kunsitge greier i min kropp nei.
:-) anna Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Nei takk... de er store nok som de er. Et lite brystløft, eller en jobb på magen som bærer sitt preg av to svangerskap... eller en fettsuging... ja det kunne jeg kanskje takka ja til. Men antageligvis hadde jeg takka pent nei fordi jeg er så redd for narkose.
Ladyen Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Et klart Neitakk ! I tillegg hadde jeg nok sagt min hjertens mening til den som prøvde å prakke det på meg.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har nesten ikke pupper , men jeg hadde sagt nei takk til silikon for det. Jeg syns at det ser unaturlig ut, og jeg hadde ikke tatt den sjangsen det er å legge seg under kniven. Jeg tror jeg har lest og hørt om for mange mislykkede operasjoner .
villemo69 Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Aldri i verden!!!!! Selv om puppene mine bærer tydelig preg av to ammerunder ville jeg ikke vurdert engang å fylle kroppen med noe som er unaturlig!!! Alle mine rynker, strekkmerker og hengepupper er nå engang den jeg er og er spor etter livet jeg har levd!!
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Nei. Har ikke verdens største pupper, men det er nå de jeg har fått.
Gjest BagLady Skrevet 31. juli 2006 #18 Skrevet 31. juli 2006 Takk, men nei takk Jeg har fine pupper og dessuten vil jeg ikke opereres hvis det ikke er nødvendig.
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 Jeg sier som flertallet her: Takk, men neitakk. Jeg har mer enn store nok pupper fra naturens side, men tror ikke jeg ville takket ja til silikon uansett. En aldri så liten brystreduksjon, derimot...
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #20 Skrevet 31. juli 2006 Jeg er veldig fornøyd med puppene mine jeg, så det trenger jeg ikke. Også synes jeg det virker ekkelt å putte inn ting i kroppen. Men andre operasjoner kunne jeg sikkert takket ja til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå