Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 1. august 2006 Drittunge ← Har du drukket så mye kaffe at du ikke får sove på en stund nå ell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #82 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg leser ikke ... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #83 Del Skrevet 1. august 2006 Har du drukket så mye kaffe at du ikke får sove på en stund nå ell? ← Nei... Eller, tok en halv kopp kruttsterk kaffe i sted pga hodet, men er vel heller det at jeg har sovet hele jævla dagen + at jeg må bli ferdig med den helvetes jobben min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #84 Del Skrevet 1. august 2006 Dere ass.... Tyr; jeg ser du leser men du skriver ikke blir yrkes snakk for voldsomt for deg?? ← Jeg tenkte leeenge på den trimmen din, jeg er dårlig på bilder. Fagprat tåler vel alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg leser ikke ... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, nå må vel jeg køye også.. Skal på jobb om noen timer... Og i morgen må det pakkes.... Herregud, reiser om 1 dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 1. august 2006 Natta på dere begge to... Stikk innom dagboka i morgen så jeg får sagt hadet før jeg drar på ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #88 Del Skrevet 1. august 2006 Nå må jo jeg JOBBE da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #89 Del Skrevet 1. august 2006 Natta Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 1. august 2006 Ehhh, sorry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. august 2006 #91 Del Skrevet 2. august 2006 Her har det jammen gått for seg i natt, ser jeg Men nå har du fått et litt mere sofistikert besøk i daboka di da Heldiggrisen som snart skal på ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. august 2006 #92 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg tviler ikke et sekund på at dette med å ha seg samtidig som man spiser nuggets er noe hun har lært på denne strippejobben sin! ← Gleder du deg til ferien eller? God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. august 2006 Forfatter #93 Del Skrevet 2. august 2006 Men nå har du fått et litt mere sofistikert besøk i daboka di da ← Gleder du deg til ferien eller? God tur! ← Åja gjett `a!!! Har jo ikkepakket da så jeg begynner å bli litt stresset. Skal til mamma og vaske litt tøy etterpå for hun har STOR tørketrommel. Har gjordt de siste hotell reservasjonene i dag, i morgen skal vi bo i suite!! Det var det eneste de hadde ledig, så da fikk vi det litt billigere enn ordinær pris også.. Nå er det heldigvis bare 20 minutter igjen til jeg skal hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. august 2006 #94 Del Skrevet 2. august 2006 Misunnelig på ferien din!! Men jeg vet at du er misunnelig på meg også... Dumt at man så sjelden kan få både i pose og sekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #95 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg vil bare ønske deg en fantastisk tur til ITALIA!!! Kos deg masse og pass på så du ikke shopper deg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. august 2006 #96 Del Skrevet 2. august 2006 Vil selvsagt ønske deg en fantastisk ferie, jeg også :-D Kos deg masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 2. august 2006 #97 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg vil være med i suite! Har begynt å planlegge at jeg må ta kofferten ned fra skapet snart. Og jeg skal ha minst mulig klær med, heller shoppe mest mulig. Dere får ha en riktig god ferie, så snakkes vi! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. august 2006 Forfatter #98 Del Skrevet 2. august 2006 Misunnelig på ferien din!! Men jeg vet at du er misunnelig på meg også... Dumt at man så sjelden kan få både i pose og sekk... ← He he, ja. Du har rett i det Jeg vil bare ønske deg en fantastisk tur til ITALIA!!! Kos deg masse og pass på så du ikke shopper deg ihjel ← Tusen takk.. blir nok litt shopping ja Vil selvsagt ønske deg en fantastisk ferie, jeg også :-D Kos deg masse!!! ← Takk, ta vare på deg selv. Håper jeg får en update etter UL. (mener å huske at det er mens jeg er borte..) Jeg vil være med i suite! Har begynt å planlegge at jeg må ta kofferten ned fra skapet snart. Og jeg skal ha minst mulig klær med, heller shoppe mest mulig. Dere får ha en riktig god ferie, så snakkes vi! Stor ← Takk takk.. Riktig god ferie til deg også.. Snakkes når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. august 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg pakker og pakker... Sambo måtte reise hjem til foreldrene å hente kofferten sin.. Han hadde planlagt å bruke en annen en og etter å ha puttet opp i et par sko var halve full alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. august 2006 #100 Del Skrevet 2. august 2006 Hvor i Italia går ferden Grace ? *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg