Gå til innhold

Ting & tang


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Overstått...:hoppe:

Syns ikke det er noe stress å ta blodprøve men nå gjør faktisk armen vondt,

var ikke vondt når de gjorde det. Men nå etterpå.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Jeg ligger stappmett i sofan... Spiste aaaalt for mye middag... Gleder meg til Grey's Anatomy på TV'n ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Herregud, sover'u allerede??? :overrasket:

Hehe, skulle sett meg etter seks uker på sykehusi 2003... ;) Jeg så forjævlig ut. 39 kg., ikke dusjet på alle disse ukene, sprøytestikk overalt, arr nedover det blå, lilla, grønne, gule og svarte beinet... Joda, jeg var nok en fryd for øyet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sover'u allerede???  :overrasket:

Hehe, skulle sett meg etter seks uker på sykehusi 2003... ;) Jeg så forjævlig ut. 39 kg., ikke dusjet på alle disse ukene, sprøytestikk overalt, arr nedover det blå, lilla, grønne, gule og svarte beinet... Joda, jeg var nok en fryd for øyet :ler:

urk, ikke si sånt Frysepulver.

39kg ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da så du nok snasen ut...

Jeg har ikke sovna jeg har bedrevet sengeaktivitet og spist nuggets.... :sjarmor:

Skal på jobb om 7 timer men hva gjør vel det?!?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Ja da så du nok snasen ut...

Jeg har ikke sovna jeg har bedrevet sengeaktivitet og spist nuggets.... :sjarmor:

Skal på jobb om 7 timer men hva gjør vel det?!?! :)

Nå fikk jeg rare bilder i godet :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Jeg tviler ikke et sekund på at dette med å ha seg samtidig som man spiser nuggets er noe hun har lært på denne strippejobben sin! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Jeg tviler ikke et sekund på at dette med å ha seg samtidig som man spiser nuggets er noe hun har lært på denne strippejobben sin!  :overrasket:

Enig, jeg tror nok vår kjære grace er en avansert og erfaren dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå veier jeg 50 og er god og feit i forhold ja :ler:

De var litt lite snartenkte, pøste på med 6 forskjellige antibiotika og penicillin... Da BER man om at pasienten skal få sopp da... Og den fikk jeg - i munnen. Var helt jævlig, fikk ikke spist og alt var grusomt (pluss at jeg kastet opp alt jeg fikk i meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...