Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #61 Del Skrevet 1. august 2006 Enig, jeg tror nok vår kjære grace er en avansert og erfaren dame! ← Men det virker jo ikke så vanskelig å spise nuggets mens man har seg da... Hvis jenta sitter oppå og legger boksen med nuggets på magen hans har hun begge hender frie til å dytte i seg nuggets til den store gullmedaljen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #62 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Gi deg Frysepulver.... Hold de sykehushistoriene dine for deg selv. Endret 1. august 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #63 Del Skrevet 1. august 2006 Men det virker jo ikke så vanskelig å spise nuggets mens man har seg da... Hvis jenta sitter oppå og legger boksen med nuggets på magen hans har hun begge hender frie til å dytte i seg nuggets til den store gullmedaljen ← Jeg tviler nok på at hun gjør det på denne måten. Dette er nok en høyst kreativ og kunnskapskrevende metode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #64 Del Skrevet 1. august 2006 Gi deg Frysepulver.... ← Jeg tviler nok på at hun gjør det på denne måten. Dette er nok en høyst kreativ og kunnskapskrevende metode. ← Hva tror du da? At hun bruker noen av drill-kunnskapene sine? Ala kaste nuggetsene i været og forsøker å fange med munnen mens hun blir tatt i doggy??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #65 Del Skrevet 1. august 2006 Kanskje jeg ble matet med nuggets?!?! Skulle gjerne ha gått ned noen kilo, men sopp i munn? Det hørtes ufyselig ut!! Har nettop tatt kveldens dose med situps.. Stolt nå tenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #66 Del Skrevet 1. august 2006 Hva tror du da? At hun bruker noen av drill-kunnskapene sine? Ala kaste nuggetsene i været og forsøker å fange med munnen mens hun blir tatt i doggy??? ← Dere to har syk tankegang!!! Dette blir jo alldeles for meget selv for en stripper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #67 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Kanskje jeg ble matet med nuggets?!?! Skulle gjerne ha gått ned noen kilo, men sopp i munn? Det hørtes ufyselig ut!! Har nettop tatt kveldens dose med situps.. Stolt nå tenk! ← Det er ufyselig. Tar mye heller sopp i musa... Fikk morfin til slutt og det kom en "soppekspert" og så på meg. Dustene ga jo ikkeno forebyggende Endret 1. august 2006 av Frysepulver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 1. august 2006 Det er ufyselig. Tar mye heller sopp i musa... Fikk morfin til slutt ← Hvor lang tid tar det før det går bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #69 Del Skrevet 1. august 2006 Dere to har syk tankegang!!! Dette blir jo alldeles for meget selv for en stripper.. ← Dette er ene og alene mitt verk, Vampyra har ennå ikke kommet med andre kreative forslag på hvordan det kan ha foregått... Undres om ikke jeg bør skrive en bok en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #70 Del Skrevet 1. august 2006 Hvor lang tid tar det før det går bort? ← Jeg slet med det i ukesvis. Tok bort alle smakssanser osv, så ingen mat smakte. Mamma kjørte til farmor og hentet hennes hjemmelagde syltetøy blant annet (som jeg elsker) og kokte ris til meg som jeg også spiser mye av. Tok med en svær kurv med alskens fristelser, men jeg orker ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #71 Del Skrevet 1. august 2006 Tror den hadde solgt bra... Men du, i så tilfelle så ønsker jeg å gå under navnet Striptease Sandra... Passe slutty og absolutt ikke classy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #72 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har vett nok til å holde tankene mine skjult i redsel for å avsløre noen ytterst hemmelige karriereknep som kan sette meg i unåde hos hele stripperligaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #73 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har vett nok til å holde tankene mine skjult i redsel for å avsløre noen ytterst hemmelige karriereknep som kan sette meg i unåde hos hele stripperligaen! ← Du og??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #74 Del Skrevet 1. august 2006 Du og??? ← Nei, men jeg vil jo ikke komme i fare for å gjette riktig og dermed blir ettersøkt og jaget av hele stripperligaen til Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 1. august 2006 Dere ass.... Tyr; jeg ser du leser men du skriver ikke blir yrkes snakk for voldsomt for deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #76 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, nå er det natta for meg! Have a nice one! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #77 Del Skrevet 1. august 2006 Dere ass.... Tyr; jeg ser du leser men du skriver ikke blir yrkes snakk for voldsomt for deg?? ← Var åpenbart sykehistoriene mine han slet med... Har jeg noen gang fortalt deg om da jeg bæsjet på meg i sykesengen, Tyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #78 Del Skrevet 1. august 2006 Nei, nå er det natta for meg! Have a nice one! ← Drittunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 1. august 2006 Natta, god tur hjem i morra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #80 Del Skrevet 1. august 2006 Var åpenbart sykehistoriene mine han slet med... Har jeg noen gang fortalt deg om da jeg bæsjet på meg i sykesengen, Tyr? ← Jeg leser ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg