Grace Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 31. juli 2006 Er ikke trøtt, men MÅ legge meg.... God natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 1. august 2006 Skal til legen nå og ta blodprøve.. Bedre lykke denne gangen, håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. august 2006 #43 Del Skrevet 1. august 2006 Lykke til!! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #44 Del Skrevet 1. august 2006 Overstått... Syns ikke det er noe stress å ta blodprøve men nå gjør faktisk armen vondt, var ikke vondt når de gjorde det. Men nå etterpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 1. august 2006 Kjeeeder meg på jobb... Se ut som en narkis med sprøytestikk i armen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. august 2006 #46 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg ligger stappmett i sofan... Spiste aaaalt for mye middag... Gleder meg til Grey's Anatomy på TV'n ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 1. august 2006 Forsøker å se på her og men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #48 Del Skrevet 1. august 2006 Hjeeeeeem...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. august 2006 #49 Del Skrevet 1. august 2006 God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 1. august 2006 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #51 Del Skrevet 1. august 2006 Natta den begynner ikke helt enda Grace. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #52 Del Skrevet 1. august 2006 Herregud, sover'u allerede??? Hehe, skulle sett meg etter seks uker på sykehusi 2003... Jeg så forjævlig ut. 39 kg., ikke dusjet på alle disse ukene, sprøytestikk overalt, arr nedover det blå, lilla, grønne, gule og svarte beinet... Joda, jeg var nok en fryd for øyet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. august 2006 #53 Del Skrevet 1. august 2006 Herregud, sover'u allerede??? Hehe, skulle sett meg etter seks uker på sykehusi 2003... Jeg så forjævlig ut. 39 kg., ikke dusjet på alle disse ukene, sprøytestikk overalt, arr nedover det blå, lilla, grønne, gule og svarte beinet... Joda, jeg var nok en fryd for øyet ← urk, ikke si sånt Frysepulver. 39kg ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #54 Del Skrevet 1. august 2006 Ja da så du nok snasen ut... Jeg har ikke sovna jeg har bedrevet sengeaktivitet og spist nuggets.... Skal på jobb om 7 timer men hva gjør vel det?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #55 Del Skrevet 1. august 2006 Ja da så du nok snasen ut... Jeg har ikke sovna jeg har bedrevet sengeaktivitet og spist nuggets.... Skal på jobb om 7 timer men hva gjør vel det?!?! ← Nå fikk jeg rare bilder i godet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #56 Del Skrevet 1. august 2006 urk, ikke si sånt Frysepulver. 39kg ??? ← Slapp av Tyr, hu er feit i forhold nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. august 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 1. august 2006 Nå fikk jeg rare bilder i godet ← Ikke samtidig da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #58 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg tviler ikke et sekund på at dette med å ha seg samtidig som man spiser nuggets er noe hun har lært på denne strippejobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #59 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg tviler ikke et sekund på at dette med å ha seg samtidig som man spiser nuggets er noe hun har lært på denne strippejobben sin! ← Enig, jeg tror nok vår kjære grace er en avansert og erfaren dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. august 2006 #60 Del Skrevet 1. august 2006 Nå veier jeg 50 og er god og feit i forhold ja De var litt lite snartenkte, pøste på med 6 forskjellige antibiotika og penicillin... Da BER man om at pasienten skal få sopp da... Og den fikk jeg - i munnen. Var helt jævlig, fikk ikke spist og alt var grusomt (pluss at jeg kastet opp alt jeg fikk i meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg