Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir nok litt kjedelig ja, men jeg må jammen si jeg syns det er på tide..

Du har vært plaget ganske lenge nå, og det er bare tulll å gå på jobben å risikere din egen og babyens helse..  Så se å bli 100% sykemeldt!!!

Så det så!! ;)

Ja, var vel på tide nå. Får bare håpe jeg rekker å raske til meg en hastetime i morgen. I dag hadde de ingenting :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var vel på tide nå. Får bare håpe jeg rekker å raske til meg en hastetime i morgen. I dag hadde de ingenting  :forvirret:

Jeg krysser fingrene... :)

Kommer nok til å bli godt for deg å kunne være hjemme... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke så lenge igjen nå.. Tror dessuten at det er vafler der i dag...

:sjarmor: I morgen skal jeg levere bilen på verksted, en time unna Oslo. Og etter det tenkte jeg kanskje å ta sol...

Lenge siden sist nå, har virkelig behov for litt farge... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol hadde virkelig vært tingen!

Tror jeg skal ta sol en dag snart jeg og! Det er så utrolig deilig å få litt farge i denne mørke årstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du litt sol for meg også? *melkehvit*

Gjerne!!

Sol hadde virkelig vært tingen!

Tror jeg skal ta sol en dag snart jeg og! Det er så utrolig deilig å få litt farge i denne mørke årstiden.

Ja ikke sant, også så digg å sove i sola...

Du får ha litt frukt på jobben. :)

Lag deg et lite delikat fruktfat.

De har fruktfat her men jeg her vært oppi der to ganger i dag, kan ikke gå ut dit enda en gang... Men heldigvis bare 20 min igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

BMI-grensen for overvekt er veldig lav :Nikke: Drit i det, men pass opp når du passerer grensen for fedme, for det høres så ekkelt ut ;)

Kan du ta litt sol for meg også? Jeg er ihvertfall bleik nå - også er jeg så tjukk over magen i tillegg... Skal ta sol når Ephelille blir født. Synes jeg ser meg ha med babyen på solariet. Kan jo håpe hun sover mens jeg soler meg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...