Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har akkurat spist frokost og drukket en god stor kopp med kaffe..

Hadde jo luttet å drikke det pga prøvingen men legen min sa at det var bare drikke kaffe. Selvfølgelig i moderate megder, men at jeg bare måtte gjøre det. :)

S nå kosa jeg meg skikkelig med den, lenge siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gooood morgen! :vinke:

Er hjemme fra jobb igjen, jeg, tante Grace. Jeg fant ut at jeg bare MÅ ta det med ro til jeg blir helt bra. Er slapp og svimmel og trøtt og tett... Så da er jeg syk idag og har fri imorgen - også håper jeg å være tilbake på jobb igjen på fredag.

Så idag vil jeg gjerne underholdes her på KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Sitter her og kosermeg med en fantastiks frokost med bixit fullkornskjeks og vann. :) Var jo hos legen igjen i går kveld og tok flere blodprøver. HUn som tok de da var skikkelig dårlig til å ta de og stakk sånn at det gjorde skikkelig vondt.

Og i dag er armen ganske vond....

Skal huske hun sykepleiern der altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Sitter her og kosermeg med en fantastiks frokost med bixit fullkornskjeks og vann.  :) Var jo hos legen igjen i går kveld og tok flere blodprøver. HUn som tok de da var skikkelig dårlig til å ta de og stakk sånn at det gjorde skikkelig vondt.

Og i dag er armen ganske vond....

Skal huske hun sykepleiern der altså...

Jeg har total angst for at det skal skje meg, er livredd for å ta blodprøver :overrasket:

De er superflinke på legesenteret der jeg går, men neste gang skal jeg til jordmor. Det blir kjempeskummelt. Vurderer å utsette blodprøvene til neste legebesøk. *grøsse*

Trodde man bare stakk i fingeren når man var gravid jeg :forvirret: da kan de jo liksom ikke gjøre noe særlig feil hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*SavnerGraceoglurerpåhvorhunerheletiden...*

Jeg jobber med et salgsprosjekt som tar vannvittig mye tid..

Også gjør jeg det ganske bra så jeg er litt gira..

Men merker at har vært her lite jeg vet jo ikke noe om hvordan folk har det...

Skal prøve å ta en oppdateringsrunde etter trening i kveld.. :klem:

Jeg har total angst for at det skal skje meg, er livredd for å ta blodprøver :overrasket:

De er superflinke på legesenteret der jeg går, men neste gang skal jeg til jordmor. Det blir kjempeskummelt. Vurderer å utsette blodprøvene til neste legebesøk. *grøsse*

Trodde man bare stakk i fingeren når man var gravid jeg :forvirret: da kan de jo liksom ikke gjøre noe særlig feil hvertfall.

Å stikke i fingeren er jo mye værre!!!

Det syns jeg er ordentlig kjipt..

Er ikke noe redd for blodprøver egentlig men hun i går gjorde meg litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...