Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hentet Pergo`n min, og første pille er inntatt.. :)

Er egentlig ganske bekymret for bivirkniger.

Murmelmy fortalte at hun gikk opp 8 kg på to mnd.

Og det er jo ingen hemlighet at jeg har slitt ganske mye med vekten etter å ha sluttet på prevansjon...

Huff og huff.. Får krysse fingerene og håpe på det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Det blir spennende å følge med! Håper du slipper vektoppgang.

:klem:

PS! Gruer meg til jobb imorgen... Tror du jeg kan ta med meg sambo? Skummelt når jeg har vært borte så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh er det i morgen ja....

Så spennende...

Tror du kommer til å få det kjempehyggelig jeg. Mange som blir glad for at du kommer tilbake, og sikkert mange som blir henrykt for at du har en liten baby i magen... :)

Jeg MÅ slippe vektoppgang, går jeg opp mer nå så er det faktisk farlig..

Da har jeg reel overvekt...

Og ja jeg vet at mange veier mer enn meg, menjeg har gått opp svært fort og overvekt er skumle greier.. Kan jo fremkalle sånnn hjertegreier og alt mulig... :sjenert:

Huff litt små stresset nå...........

Men på en annen side så ville vel ikke legen gi meg noe som er farlig for meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, legen passer på at han ikke gir deg noe som er farlig for deg :Nikke:

Hva med å lage en tråd enten på Graviditet eller på Prøvere og spørre om bivirkninger av Pergo? Det er jo en del her inne som har brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en tråd om Pergo på prøvere også har jeg skrevet litt med Murmelmy om det.. Tro jeg ikke burde vite hva som har skjedd med andre jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra vet du Grace! :)

Men hva med at du og sambo går en tur hver kveld? Da minsker du iallefall sjansene for å gå opp litt!

Og nå på høsten så er det så koselig å gå ute og se på de fine fargene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått litt etter jobb, og i ferien har vi jo løpt rundt i fjellet. :sjarmor:

Sykler endel også nå, men en så drastisk vektøkning vil man vel merke uansett..

Skal på trening igjen i dag skal sykle dit, det er en god halvtimer/tre kvarters tur så det blir deilig..

Ellers er det stort sett bare kaos på jobb.. Rekker nesten ikke se på internett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tråd om Pergo på prøvere også har jeg skrevet litt med Murmelmy om det.. Tro jeg ikke burde vite hva som har skjedd med andre jeg... ;)

Du, dette skal gå så bra! Husk at disse bivirkningene er veldig individuelle. Noen merker ikke noe i det hele tatt. og vet du hva? Resultatet er jo det beste av alt :Nikke:. Jeg har en stor, flott guttebaby i magen som skal ut til oss innen en tre ukers tid :hjerter:.

Når starter du på pillene? Har du fått mensen ennå? (beklager at jeg er så direkte ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, dette skal gå så bra!  Husk at disse bivirkningene er veldig individuelle.  Noen merker ikke noe i det hele tatt.  og vet du hva?  Resultatet er jo det beste av alt :Nikke:.  Jeg har en stor, flott guttebaby i magen som skal ut til oss innen en tre ukers tid :hjerter:

Når starter du på pillene?  Har du fått mensen ennå?  (beklager at jeg er så direkte ;))

Ja det gjør nok det...

Jeg begynte på de i går, det var mensturasjonsdag nr 5. Skal altså da ta piller til dag 9. Har ikke merket noe soom helst så jeg satser på at det går bra..

Er jo vekten min jeg erbekymret for da, det andre er liksom ikke så ille.

Men det går vel greit..

Går helt greit at du er direkte, syns det er veldig hyggelig at di gidder å svare på alt jeg lurer på:)

Og jo flere gravide som er i boka mi jo større sannsynlighet er det vel for at jeg blir smittet, er det ikke?!?! :ler::sjarmor::ler:

Ja, for jeg har også sett at mange her har blitt gravide på første måned med Pergo!!

:klem:

Håper det blir meg!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått meg en jobb til... :hoppe:

Skal begynne der på tirsdag.. Blir spennende.. Gruer meg faktisk litt.

På mandag skal jeg på samme sted som krompen... tihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg en jobb til... :hoppe:

Skal begynne der på tirsdag.. Blir spennende.. Gruer meg faktisk litt.

På mandag skal jeg på samme sted som krompen... tihi...

:overrasket:

Enda en jobb??

:hoppe:

Nå er jeg spent! Dette må jeg høre mere om!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...