Gå til innhold

Kollega/venn som har mistet bestefaren sin


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har en kollega som jeg også går litt sammen med utenom jobb. Hun har akkurat mistet bestefaren sin, og har lyst til å sende henne et kort.

Unaturlig å gjøre dette, eller bør jeg ikke gjøre noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Syns ikke det er noe i veien med det, om dere omgås utenom jobb av og til, så syns jeg det absolutt ikke er noe i veien med det.

Tror hun vil sette pris på at du tenker på henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvis ikke din kollega har sagt klart fra at hun ikke ønsker oppmerksomhet, synes jeg det er helt greit å sende et kort.

Personlig ville jeg sendt blomster også - eller sms (kanskje litt upersonlig, men veldig hyggelig synes jeg).

Det er litt typisk norsk det å være redd for å bry seg. Men husk du bryr deg ikke med, du bryr deg om.

Personlig kan jeg ikke få for mye "oppmerksomhet" i min sorgsituasjon. Det er så godt at andre tenker på meg.

Så sett i gang og skriv du.

Klem fra meg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei! Jeg mistet bestemoren min for to mnd siden, å det at venner og kjente viste at de brydde seg i den tiden var det beste for meg! Alle kortene og blomstene som kom i den tiden var virkelig koslig, så jeg syns du skal sende henne en liten oppmerksomhet, det varmer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosmic Girl

Jeg ville absolutt sendt kort. Hadde satt veldig stor pris på det om noen hadde gjort det hvis det var jeg som hadde mistet noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Gjest Kålungen

Da bestemoren min døde, fikk jeg blomster og ett koselig kort, fra de på jobben.

Jeg hadde ikke ventet det, og jeg satt veldig pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk blomster med kort levert på døra fra kollegene da min bestemor døde, fordi de visste at jeg tok det veldig tungt. Jeg satte veldig stor pris på den gesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...