Gå til innhold

Utesteder på Majorstuen

Anbefalte innlegg

Gjest LilSweetie
Skrevet

Helt off topic: hvordan er du både fra Slemdal og Midtstuen, Christiane?

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du er litt sånn i studentalder (varer leenge i våre dager) og trives i studentmiljø kan glassbaren på Chateau Neuf kanskje være et alternativ. Rimelig øl og ok stemning. Ofte live-musikk eller dj.

Gjest Gjest
Skrevet
Du misforstår.

Det jeg sa var at lenger øst for Majorstuen er det egentlig bare Ljan og Nordstrand som er veldig fasjonable.

Vest for Majorstuen blir selvsagt noe annet.  ;)

Så skal det sies at Nordstrand og Ljan absolutt kan konkurrere med Røa. Røa er ikke så stilig liksom.  ;)

OK. Da misforsto jeg deg.

Røa - Nordstrand - jeg vet hva jeg ville valgt ;) Men det er langt utenfor tema.

Skrevet

Det jeg mente med at jeg har flyttet til et dårlig sted, er at det tydeligvis ikke er noen utesteder i nærheten som jeg kommer til å like. Jeg vet at Majorstua er et fint sted å bo :smilbla:

Flytter imorgen og jeg gleder meg masse! :-D :-D

Skrevet
"Han"?? Så frekt!

Så jeg har tydeligvis funnet meg leilighet i et dårlig område.. Hvor langt er det å reise til de pubene dere snakker om på østkanten?

Og jeg pleier faktisk ikke å si eller skrive MajorstuEN, men jeg ble litt påvirka av en annen Majorstuetråd her :Hehe:

:ler:

Oops. Beklager dette med han... Du så bare så maskulin ut på det bildet. :ler:

Ønsker deg lykke til med flyttingen til Majorstua.

Skrevet (endret)

Når det gjelder utesteder har du nok flyttet til feil sted ja. Har aldri bodd på Majorstua så vet ikke hvordan det er å bo der. Jeg føler at jeg blir sett på som white trash av de oppstæsja bertene og dressmennene som frekventerer Bogstadveien, så oppholder meg ikke i det strøket med mindre jeg er nødt.

Uansett så har du ikke lang vei til sentrum da, og da er jo de allerede nevnte steder verdt å sjekke ut. Aldersgrense vet jeg ikke, men rundt 21 kanskje. Tror det er 24 på Garage?

I tillegg bør du ta en tur på Elm Street. Ofte bra konserter, men dyr øl. Rock-in har forøvrig billig øl på hverdager.

Tut og kjør er også et alternativ. Bra musikk, men jeg er ikke overbegeistret for stedet sånn ellers.

På Betong (på Majorstua) er det metalklubb en gang i måneden med konsert og dj. South of Heaven

Håper du vil trives i Oslo, og at du havner på riktig side av elva etterhvert. ;)

Endret av Frida Frosk
Skrevet
Helt off topic: hvordan er du både fra Slemdal og Midtstuen, Christiane?

Det er fordi mamma og pappa er skilt, og bor nu hver for seg. De har vært skilt en god stund, slik at jeg regner begge steder som mitt hjem.

Skrevet
Det jeg mente med at jeg har flyttet til et dårlig sted, er at det tydeligvis ikke er noen utesteder i nærheten som jeg kommer til å like. Jeg vet at Majorstua er et fint sted å bo :smilbla:

Flytter imorgen og jeg gleder meg masse! :-D  :-D

Da misforstod jeg. Du kommer sikkert til å trives. :)

Skrevet
OK. Da misforsto jeg deg.

Røa - Nordstrand - jeg vet hva jeg ville valgt  ;) Men det er langt utenfor tema.

Jode, godt utenfor tema. Vi har alle våre forskjellige preferanser. Du liker Røa bedre enn Nordstrand, og jeg liker Nordstrand bedre enn Røa. Dog ser heller ikke jeg på Nordstrand som det aller mest fortreffelige. Jeg liker f.eks Midstuen bedre.

Skrevet
:ler:

Oops. Beklager dette med han... Du så bare så maskulin ut på det bildet.  :ler:

Ønsker deg lykke til med flyttingen til Majorstua.

Takk! :)

Jeg prøvde å laste opp min egen avatar, men den ville ikke funke! Derfor sitter jeg her og ser ut som en mann :grine::grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...