Gjest Pet Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Herregud, i dag har jeg vært helt ! Har hatt et par vanvittige raseriutbrudd - jeg som nesten aldri blir sint! Jeg har følt meg noe vanvittig nedtrykt og sint og frustrert og har grått og greier! Har sagt unnskyld til mine kjære, da, som det har gått utover. Dette tunge varme været har ligget oppå hodet mitt, kan det ikke begynne å tordne snart så noen av disse spenningene forsvinner før jeg blir gal! Er det flere som har det sånn, eller er jeg den eneste vær-heksa?
Gjest Gjest_Månestråle_* Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Nope, du er nok ikke den eneste som er værsyk Både jeg og ei venninde av meg har den siste uka snakket sammen og beklaget oss over været. Vi har lurt på om vi er de eneste som syns det er litt for varmt for tida, men det er nok flere av oss enn vi tror. Det snakkes nok bare ikke så mye om, fordi det liksom er opplest og vedtatt at vi her i landet skal prise sommer, sol og varme entusiastisk. Jeg blir også mer hissig når det er så varmt. Ihvertfall når jeg må jobbe (noe jeg har gjort i hele sommer). Blir også lettere deprimert, alt blir et ork jeg er helt utkjørt og tappet for energi og lengter nå bare etter høsten... Er vel som å banne i kjerka å si det, men det blåser jeg i. Alle skal liksom elske sommeren og da er alle så lykkelige og ting går så lett. Men for mange så er det ikke slik tror jeg, og årstiden forsterker dette. Håper min begeistring for sommeren kommer tilbake, men i mellomtiden så aksepterer jeg at jeg har mye mer energi og bedre humør både høst, vinter og vår
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Nope, du er nok ikke den eneste som er værsyk Både jeg og ei venninde av meg har den siste uka snakket sammen og beklaget oss over været. Vi har lurt på om vi er de eneste som syns det er litt for varmt for tida, men det er nok flere av oss enn vi tror. Det snakkes nok bare ikke så mye om, fordi det liksom er opplest og vedtatt at vi her i landet skal prise sommer, sol og varme entusiastisk. Jeg blir også mer hissig når det er så varmt. Ihvertfall når jeg må jobbe (noe jeg har gjort i hele sommer). Blir også lettere deprimert, alt blir et ork jeg er helt utkjørt og tappet for energi og lengter nå bare etter høsten... Er vel som å banne i kjerka å si det, men det blåser jeg i. Alle skal liksom elske sommeren og da er alle så lykkelige og ting går så lett. Men for mange så er det ikke slik tror jeg, og årstiden forsterker dette. Håper min begeistring for sommeren kommer tilbake, men i mellomtiden så aksepterer jeg at jeg har mye mer energi og bedre humør både høst, vinter og vår ← Herlig å lese at jeg ikke er den eneste!!! Gleder meg også noe voldsomt til høsten med kakao foran peisen, masse digg på TV, vakre farger ute og -ikke minst! -å våkne igjen!!!! Energinivået mitt just nu er helt på bånn, jeg regner med at det ordner seg av seg selv om en måned eller to...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå