lillen Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Veldig detaljert idag Jeg og sambo hadde ikke planlagt å bli gravide helt ennå (men barnet er veldig ønsket likevel altså - bare ikke planlagt), og jeg ble gravid ved at vi glemte kondom en gang. Dermed vet jeg når befruktningen skjedde; jeg hadde hatt eggløsningssmerter lørdag og søndag, og mandag kveld hadde vi samleie, og derfor er det naturlig å tenke at befruktning skjedde ganske raskt, siden egget sannsynligvis allerede hadde løsnet: Jeg regner med at befruktning skjedde tirsdag. Jeg har regnet termin utifra dette, og det har stemt greit med UL da jeg var 7 og 12 uker. Men på oridinær UL, ble termin flyttet en hel uke, fra 4. januar til 28. desember. Kan dette være riktig? Jeg er bare glad til, siden barnet tydeligvis ikke er lite, og overtidsdato er en uke tidligere... Hvordan regner man termin ved ivf? Etter ordinær UL eller innsettelse??
liv Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Det kan jo hende at du faktisk ble gravid tildigere selv om dere brukte pervansjon da. Kondomer er jo ikke helt trygt!
Chiquita Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Hvordan regner man termin ved ivf? Etter ordinær UL eller innsettelse?? ← Ved IVF får man termin satt ut fra ordinær-UL på samme måte som alle andre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå