Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Hei! For 11 uker siden begynte min søster med magetrøbbel, halsbrann, ekstrem kvalme, generell uvelhet og slapphet. Hun har tatt flere prøver (hun er ikke gravid), men ingen har gitt utslag bortsett fra at hun hadde en liten hevelse på slimhinnene ved overgangen mlm magesekk og tarm. Nå spør jeg dere da, siden hun ikke har blitt bedre og har tatt av nesten 10 kg: noen som kjenner andre som har vært i lignende tilstander? Vet dere om noe som kan hjelpe for kvalmen? Noen idè om hva dette kan være? Takker så inderlig mye for svar!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Ta stoffskifte prøver for å se om hun kan ha fått høyt stoffskifte.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Hun skal ta det neste uke... takk for svar :-)
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Ikke for å skremme,men har hun tatt kreftprøver? Når man raser ned såpass mye i vekt,så er det nok alvorlig.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Sikkert vanskelig for deg å kunne si sikkert, men hun har ikke bulimi da? Man blir god til å skjule det når man har holdt på en stund... De symptomene er litt typiske når man er i en periode med mye oppkast.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 jeg raste ned 8kg pås to mnd når jeg fikk for høyt stoffskifte. Satt på do døgnet rundt, skikkelig dårlig allmenn tilstand, fikk angst osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå