Gjest Lanyah Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Ok, nå har jeg lest det som dere ha skrevet når det gjelder hvordan en skal rekne studiepoeng, men jeg skjønner forsatt ikke det..., jeg er veldig treg...! Derfor så lurer jeg om det er en bra side på nettet som det står om det?, som forklarer det meste?...
Scorpina Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Her står kanskje litt som kan hjelpe deg Hva skal du søke på da?
Gjest Lanyah Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Næh, skal ikke søke på noe. Er bare litt gøy å se hvor mange studiepoeng jeg egentlig har og sånn! Jeg er litt rar da...! Kjeder meg!
Scorpina Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 festlig....ja, jeg kjeder meg litt jeg også ....så jeg ble sittende å regne på det. Halleluja...kunne jo søkt jus i Oslo og kommet glætt inn!!!
La Luna Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Pirk pirk: er vel egentlig skolepoeng dere snakker om, studiepoeng er de poenga man tar på høgskole/universitet, ikke de poenga man bruker for å regne ut hva man kan komme inn på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå