Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Altså, jeg får ikke skrevet alfakrøll, klammer osv. Dvs, det er ikke tastaturet det er noe galt med, for det funker på min bruker, men ikke på Bjørnemannen sin - og det er bare hans bruker som har full tilgang til alt på pc'n (bla funker ikke internett på min bruker), så vi bruker bare den. Noen som vet hva som kan være feilen, og vet hvordan jeg får fiksa det?
Gjest Gjest1 Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Kan du ha stilt maskinen på et annet språk ved et uhell? Den tasten fungerer ikke her når den er på engelsk. Helt nede til høyre her står det NO når den er på norsk, EN når det er på engelsk.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Takk for svar Violetta, men alt er innstilt på norsk så langt øyet kan se...
vixen Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Holder du Alt-tasten inne samtidig som du trykker shift endres språket til engelsk/norsk ettersom hvilket språk den er innstilt på. Gjør dette en gang og sjekk om alt gr funker igjen.
Malama Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Nå ble jeg nysgerrig, fotr alt+shift endrer ikke noe språk på min pc i alle fall. (vi har ikke det der tegnet nede i hjørnet som forteller hvilket språk den opererer med engang. (og ja, dette er windows) Men, det må jo være noe med innstillingene en plass når det funker p din bruke og ikke på hans...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juli 2006 #9 Skrevet 29. juli 2006 Ja ikke sant! (Skjedde ingenting når jeg prøvde alt+shift, forresten) Fatter ikke hvor feilen ligger...
vixen Skrevet 29. juli 2006 #10 Skrevet 29. juli 2006 Er det andre taster som ikke virker da? Høres egentlig ut som tastaturinnstilling, men jeg har ikke flere tips... :cry:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 Nei, bare alt gr som ikke funker. (og dermed alle de tegnene man trenger den tasten til)
liv Skrevet 29. juli 2006 #12 Skrevet 29. juli 2006 Prøvd å plukke ut knappen og sette den inn igjen? Kanskje den har hengt seg litt!
Catzy Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Vet ikke hvordan du skal få alt gr tasten til å virke igjen. Men du kan bruke ctrl + alt til det samme. (Hold nede begge to og trykk på @, så ser du.) Catzy
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #14 Skrevet 7. august 2006 Nope Catzy, det funker ei. Som sagt, Alt Gr funker på min bruker, så tasten har ikke hengt seg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #15 Skrevet 7. august 2006 Ok, noen som vet hvordan man får den NO/EN-saken nederst på oppgavelinja? Jeg har den på min bruker, ser jeg nå, men ikke på hans. Kan ikke finne noen forskjeller på noe oppsett ellers. (Når jeg er inne i min bruker, funker alt+shift for å bytte språk)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. august 2006 #16 Skrevet 7. august 2006 Glem det, fant ut av det, og det gjorde ingen forskjell. Alt er identisk, tilsynelatende...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå