Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jada, fritidsproblemer, men skitt au.

altså, jeg driter i om gutta ikke liker lilla, men blir litt overraska når så mange jenter/damer ikke liker fargen. jeg synes enkelte lillafarger er nyydelig! men så kler jeg fargen også da.. :sminkedokke:

tenkte om kanskje fargen har dårlig rykte, a la sånt som "fotformssko og lilla skjerf" fra 70-tallet, eller var det hippietida? eller er det fordi man ikke kler fargen? hmmm....

Videoannonse
Annonse
Gjest Mireya
Skrevet

Jeg liker lilla!

Men ikke alle lillatoner.

Bryr meg ikke om at gutter flest ikke liker lilla. Gutter flest liker ikke rosa heller, men jeg går da med det hvis jeg vil, likevel.

Ønsker meg lilla, semskede støvletter... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker lilla!

Men ikke alle lillatoner.

Bryr meg ikke om at gutter flest ikke liker lilla. Gutter flest liker ikke rosa heller, men jeg går da med det hvis jeg vil, likevel.

Ønsker meg lilla, semskede støvletter...  :sjenert:

skjønner jeg godt, jeg ønsker meg en lilla, semsket veske. men prisen var litt stiv, så det blir nok ikke noe av det, 2500 kr....

Skrevet

Folk henger seg opp i det rareste! Tipper de aller fleste som påstår de ikke liker lilla i den tråden, gjorde det fordi de ikke ville være "syndere"...

Lilla er en kjempefin farge! Og man trenger ikke være mørk som natta for å kle lilla! Man kan helt fint være hvit som snø, gul, rød, grønn, blå you name it!

Det viktigste er jo at man selv føler seg vel i det man går i!

(Akkurat som om lilla er ÉN farge anyway....) :roll:

Skrevet

Jeg er svært glad i lilla, og hva enkelte gutter måtte mene om det bryr meg midt i ryggen. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, liker også lilla.... Men det finnes jo mange nyanser lilla, så er jo litt usikker på hva gutta mener når de sier de ikke liker lilla? Vet forøvrig aat mange gutter ikke ser forskjell på rosa, lilla og blått.....

Gjest Mireya
Skrevet

Jeg er ikke så veldig glad i den mørke lillafargen man bruker til jul...

Ellers finnes mange fine.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Går ikke så mye i lilla for tiden, men gjorde det mye før. Liker best mørk lilla og lynglilla, og er ikke så glad i knall lilla. Skjønner ikke at det er en provoserende farge.

Skrevet

Lilla er den fargen jeg er mest glad i. Den finnes i mange nyanser, og jeg kler de fleste. Driter i hva andre synes, synes det er viktigere at jeg går i farger jeg kler.

Skrevet

Jeg elsker lilla og kler lilla kjempegodt - så jeg bruker lilla uansett hva andre måtte mene.

Men jeg kan ikke skjønne hva som er så galt med lilla egentlig?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg elsker lilla og kler lilla kjempegodt - så jeg bruker lilla uansett hva andre måtte mene.

Men jeg kan ikke skjønne hva som er så galt med lilla egentlig?

Det er vel fra den tida lilla var en farge som alternative og femisnister brukte. Lilla sjal, f eks. Gutta er redd dere skal begynne å slå i bordet og be dem bake brød og gå i fotformsko! :ler:
Gjest Tanita
Skrevet
Folk henger seg opp i det rareste! Tipper de aller fleste som påstår de ikke liker lilla i den tråden, gjorde det fordi de ikke ville være "syndere"...

Lilla er en kjempefin farge! Og man trenger ikke være mørk som natta for å kle lilla! Man kan helt fint være hvit som snø, gul, rød, grønn, blå you name it!

Det viktigste er jo at man selv føler seg vel i det man går i!

(Akkurat som om lilla er ÉN farge anyway....)  :roll:

Under et fargeanalysekurs lærte vi at de færreste kler lilla, nettopp pga at det er en vanskelig farve å se frisk ut i. Man ser mye blekere og lett "syk" ut i. De som kler den farven best, er mørkhudede.

Lilla er en av favorittfarvene mine, og det er jo ikke forbudt å bruke lilla - har selv noen lilla topper, men bruker de ytterst sjelden. Man trekkes mot de farvene man kler best, så det er nok derfor. :)

Jeg har masse lilla i hjemme, lilla gardiner, puter, glasslysholdere, glass, vaser osv. Jeg syns det er en nydelig farve og liker mørk mørk lilla best. :rosasmil:

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har ikke vært noe videre glad i lilla siden jeg drev med putebrodering i heimkunnskapen på barneskolen. Men det bør ikke du tenke på; for min del må du gjerne kle deg i lilla fra topp til tå! ;)

Skrevet
Under et fargeanalysekurs lærte vi at de færreste kler lilla, nettopp pga at det er en vanskelig farve å se frisk ut i. Man ser mye blekere og lett "syk" ut i.  :rosasmil:

Vel derfor så mange gutter ikke liker lilla, da. Selv små barn foretrekker de farvene de kler selv. Kler både lilla og rosa og bruker begge deler. (Er mørk) men mest rosa. Så pyt pytt om mannfolk synes det er usexy

Gjest synseren
Skrevet

Synes lilla er en fin farge jeg. Selv om jeg ikke bruker det så mye selv.

Skrevet (endret)

Elsker lilla, nest etter blått! :)

Endret av Tammy Delfina
Skrevet

Jeg liker ikke lilla.

Tror ikke det har noen spesiell grunn i det hele tatt, det er vel bare sånn at noen farger liker man og andre ikke?

Gjest Purple
Skrevet

Jeg liker lilla veldig godt. Har ikke så mange lilla klær, men har vel et par plagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...