Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Til vinteren har jeg fått en uke barnevakt til begge barna, og kan ta et velfortjent avbrekk fra hverdagen. Har hatt et strevsomt år og årene før det. Noen av mine ønsker: - vil det skal være varmere enn her, men trenger ikke være 30 varmegrader. - vil gjøre noe annerledes, ikke den vanlige sydenturen - gjerne lære noe samtidig - må kunne gjøres alene, da jeg ikke skal ha noe reisefølge
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Har du sjekket leirskole for voksne? www.inspiratour.no Hva med storbyferie, eks Barcelona eller amsterdam? Blir man lei ettter noen dager er det mye å se utenfor med tog også.
marsy Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Du kan ta en titt på star tours tema-reiser tema reise de arrangerer alt fra sykkelturer til guidede rundreiser, safari mm. for grupper. Så selv om du reiser alene, slipper du å ordne alt på egen hånd, og du får hyggelig selskap med på turen. jomfrureiser arrangerer gruppereiser for kvinner, over hele verden. De har spa-reiser, kulturreiser, trimreiser mm. hvis du ikke har lyst til å reise sammen med en gruppe ville jeg ha anbefalt en storbyreise, kanskje roma? Reis et sted med mye kultur, der det er mye å finne på, men der det er like hyggelig å bare sitte å slappe på en fortauscafe
Gjest Smule Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Du kan jo prøve carpe-diem.no Egentlig for single, men det er du jo for 1 uke. husk å ta av gifteringen.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Hvis du ønsker å lære noe, kan kanskje et språkkurs være midt i blinken? Det finnes mange språkskoler f.eks i Spania, klimaet er fint, men uten 30 varmegrader om sommeren. Språkskolene har som regel tilbud om forskjellig type overnatting, fra enkle rom til litt bedre rom hvor man deler kjøkken med andre kursdeltakere, til egne leiligheter, og mange formidler kontakt med hotell/pensjonat hvis du ønsker mer komfort. Du kan også bo hos en vertsfamile. Slike skoler finnes også i Italia, Frankrike og Frankrike. De tilbyr som regel noen fritidsaktiviteter og utflukter, men du velger selv hva du vil bli med på. Som regel har man 3-4 timers undervisning om formiddagen, om man ikke bestiller intensivkurs med flere timer. Hvis du interesserer deg for Spania, kan jeg gi deg mer informasjon, har dratt alene flere ganger selv på slike turer og alltid hatt det kjempefint!
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Det skulle selvfølgelig være "men uten 30 varmegrader om vinteren"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå