Gå til innhold

Luft i mellomgulvet

Fremhevede innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Luft i mellomgulvet..(midt på rett over magen, like under ribbeina) Er det vanlig? Som om jeg har en luftkule der som ikke forsvinner noe sted. Noen tips for å bli kvitt det? Det liksom presser på og bare er der. Vært sånn i tre dager.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har det sånn ofte selv. Spesielt når jeg puster feil.. da hoper luften seg opp og det gjør det vondt å puste. Det stenger liksom alt. Det som hjelper for meg er minifom tabletter! Men det tar et par dager før de virker.

Skrevet

Har hatt luft i mellomgulvet selv et par ganger, og det har vart i over ei uke. Kjentes ut som jeg var sulten, men at magen ikke fikk til å romle. Det finnes noe på apoteket som heter Miniform (hvis jeg ikke husker feil) som kan hjelpe ;)

Skrevet

ja det er reseptfritt :)

Gjest Tanita
Skrevet

Ok, da blir det tur på apoteket på mandag, for det ser ikke ut til å ville gi seg. Tusen takk for svar. :)

Skrevet

Heisann

:vinke: Jeg har ofte luft i mellomgulvet, :grine: mest pga en kronisk tarmsykdom jeg har, men mitt beste middel er faktisk å legge microputen over magen. Jeg varmer microputen ca. 1,5 til 2 min i microen.....det gjør underverker. Også flott å bruke om du er plaget med menssmerter! :vinke:

Du får kjøpt micropute på apotek og i helsekostbutikker.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...