Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Luft i mellomgulvet..(midt på rett over magen, like under ribbeina) Er det vanlig? Som om jeg har en luftkule der som ikke forsvinner noe sted. Noen tips for å bli kvitt det? Det liksom presser på og bare er der. Vært sånn i tre dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Har det sånn ofte selv. Spesielt når jeg puster feil.. da hoper luften seg opp og det gjør det vondt å puste. Det stenger liksom alt. Det som hjelper for meg er minifom tabletter! Men det tar et par dager før de virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Har hatt luft i mellomgulvet selv et par ganger, og det har vart i over ei uke. Kjentes ut som jeg var sulten, men at magen ikke fikk til å romle. Det finnes noe på apoteket som heter Miniform (hvis jeg ikke husker feil) som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Er det reseptritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juli 2006 #5 Del Skrevet 29. juli 2006 ja det er reseptfritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Ok, da blir det tur på apoteket på mandag, for det ser ikke ut til å ville gi seg. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mon Skrevet 31. juli 2006 #7 Del Skrevet 31. juli 2006 Heisann Jeg har ofte luft i mellomgulvet, mest pga en kronisk tarmsykdom jeg har, men mitt beste middel er faktisk å legge microputen over magen. Jeg varmer microputen ca. 1,5 til 2 min i microen.....det gjør underverker. Også flott å bruke om du er plaget med menssmerter! Du får kjøpt micropute på apotek og i helsekostbutikker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå