waco Skrevet 1. januar 2003 #1 Skrevet 1. januar 2003 Det er verdt å merke seg det der… hvor lite jenter er villig til å diskutere kvinnerelaterte problemer fra mannens synspunkt… hva menn har å si det spiller ingen rolle det kan det virke som…. Dette kjennetegner egoismen hos mange kvinner, hvordan dere skaper dere en virkelighet fri fra virkelighetens kjensgjerninger…. Kg er det egentlig et diskusjonforum? - Jeg burde ha vært beredt, kvinnens sladring og fjolling avløser selvsagt temaer om viktige ting… ha visjoner… være langsiktig… se ting i større perspektiver er dessverre en egenskap forbeholdt mannen….. Man kan ikke si at jeg ikke prøvde… for det har jeg…. i lang tid har jeg forsøkt å igangsette en debatt hvor vi tar for oss alle de særfordeler kvinner har… Lever man på høyden, i frihetens skaperverk, hvor det eneste en kvinne kan bekymre seg over, - er alle bekymringene over ting hun ikke har…. materielle goder… sminke og skostørrelser… hva har du på deg om natten, slike ting er mye viktigere enn å diskutere mannens rettigheter overfor det ufødte barn… Skam dere jenter… tross alt er deres rettigheter gitt av mannen, etter mannens forgodebefinnende…. Det tok 15 år å gjøre en vestlig afganistan til en talibanleir… det tok 5 år å tvangssterilisere kvinner…. statspliktig abort i kina… Vær forsiktig jenter….. tausheten deres kan bli deres endelige fall…. Waco
Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #2 Skrevet 1. januar 2003 Jeg diskuterer gjerne jeg, men ikke når personen som starter diskusjonen har diskutert ferdig før diskusjonen har begynt!
waco Skrevet 1. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2003 Hva..... i alle dager....? Jeg har vel ikke diskutert ferdig... jeg bare satte opp en mengde problemstillinger jeg.... det er dere som ikke holdt dere til tema... som istedetfor å motargumentere ærlig og fair heller ville trakassere Waco.... fordi han i sin unge naivitet og undrende framtoning hadde en del spørsmål angående vedtatte sannheter.... W
Bettie Skrevet 1. januar 2003 #4 Skrevet 1. januar 2003 Du får bla tilbake til det du startet, waco - så får du svar. Bare ikke vær så utålmodig.......
Væren Skrevet 1. januar 2003 #5 Skrevet 1. januar 2003 En problemstilling setter fram et problem som skal løses, og kanskje ulike vinklinger på hvordan man kan løse problemet. Man er åpen for forslag og imøteser gjerne andres synspunkter. Kjære wako, det du setter fram er en rekke løsrevne, krampaktige og patetiske påstander, og du greier som vanlig ikke en gang å holde deg til et tema om gangen! Og så forventer du at noen skal bruke sin tid på å svare på sånn svada? "...sin unge naivitet" Ja, noe sånt...
Gjest care Skrevet 1. januar 2003 #6 Skrevet 1. januar 2003 Jenter, jeg har for lenge siden sluttet å "diskutere" med waco(unggutten). Så lenge dere vil være med å "diskutere" på hans premisser så.... be my guest, men til dere som ikke gidder å følge dette fjortispattet lenger......slutt å svar han på innlegg, det er den beste medisin. .........hvis man ignorerer en kvise, så forsvinner den sakte men sikkert.............
Gjest Kira Skrevet 1. januar 2003 #7 Skrevet 1. januar 2003 Waco, Waco, Waco. Kjære deg! :o Jeg er villig til å diskutere. Men jeg er ikke interessert i (som care sier i sitt innlegg) å følge dette fjortispjattet. Greit, jeg er ikke så gammel selv. :oops: Men allikevel da gutt!
Chiquita Skrevet 1. januar 2003 #8 Skrevet 1. januar 2003 En mann, på KVINNEguiden må da kunne finne seg i at kvinner ikke vil diskutere hans (ofte diskriminerende) temaer, hvor han (etter de innlegg jeg har lest) er svært ivrig etter å sette mannen i "høysetet".... (ikke alle innlegg, men mange synes jeg) En må da kunne forstå at det er mange kvinner inne på KVINNEguiden som motsetter seg dette.... Og en anen ting..... Det er jo litt merkelig da, at en mann inne på KVINNEguiden har 2600 innlegg - mer enn hva mange andre langtids, faste brukere har.... Men det er kanskje ikke noe MANNEguiden hvor menn kan diskutere hvor håpløse vi kvinner er, og div. andre tema som enkelte menn her inne er så ivrige etter å diskutere..... Hmmm.... Så langt innlegg har jeg aldri skrevet på en av trådene som er startet av Waco, da jeg innrømmer at jeg forhåndsdømmer ham, og vanligvis ikke orker å lese noen av trådene startet av ham (vel, denne ble et unntak) Ikke klag over at du blir "nedstemt" inne på et diskusjonsforum for kvinner... Er ikke det heller litt "naturlig" da??? *klem*
waco Skrevet 1. januar 2003 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2003 Din banan.... hadde alt vært så enkelt.. La meg forklare unge frøken hvordan det hele henger sammen. Du har helt rett, det finnes ingen mannsguide hvor vi kan diskutere kvinner, akkurat som dere omtaler menn. Men noen damer liker ikke å diskutere alvorligere ting enn makeupkremer og fotsopp, og det må jeg venne meg til... Av og til har jeg lyst til å filosofere litt, diskutere noen meninger for diskusjonens skyld.... da glemmer jeg at jeg er på en kvinneside... kreativiteten og fantasien løper fra meg... det må skrives ned straks... akkurat nå, før tankene flykter av gårde... Dersom man forteller hva man egentlig liker.. egentlig tenker... så hyles det... neeeida... vi skal passe inn i fasaden, et slags sensur av virkeligheten hvor man heller diskuterer overfladiske ting som keramikkvaser og kvakksalveri..... Jeg er ikke enig i at kvinnen skal ha 100% rett over et foster, jeg synes mannen er like deltagende. Men slike påstander er forbudt på en kvinneside... vi er jo på en kvinneside forståååår du waaaco... da snakkes det ikke om sånt, de behagelige fordelene lovverket har skapt for kvinner. Så mye som dere speiler dere er det litt rart dere ikke har lagt merke til det... W
Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #10 Skrevet 1. januar 2003 Heeey Waco... eh.. avataren din har snødd ned! Jeg gidder ikke å diskutere det samme hver gang jeg! Og jeg KAN diskutere. Kremer og sånt interesserer meg midt i kualalumpur egentlig, men jeg diskuterer gjerne det også jeg. Grunnen til at jeg velger å hoppe over enkelte tråder som du legger sjela di i er ganske enkelt at jeg blir så trøtt når jeg leser. Jeg er en enkel sjel.. pugger ikke statistikker, bruker vanlige norske ord og sånt. Du skriver så himla komplisert.. er kvinne jeg vet du.
waco Skrevet 1. januar 2003 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2003 Det som egentlig plager kvinner, er at de er ganske lei av å bare snakke om overfladiske ting, men de forstår det ikke selv, og lar aggresjonen gå utover en uskyldig istedet.... Ikke for å skjære alle damer over en kam, men jeg tror mange damer vil kjenne seg sjæl igjen. La oss heller diskutere hva man sover i... det er jo mye interessantere, ikkesant? Waco Innesnødd for tiden.
Gjest Lea Skrevet 1. januar 2003 #12 Skrevet 1. januar 2003 Personlig diskuterer jeg "store" og seriøse ting med mine venner, sambo og andre jeg kan se trynet til. Tar gjerne en diskusjon på nett også jeg, men da må det være noe jeg brenner for og har litt peiling på. Skal sende over plogen til deg jeg :blunke:
Englepusen Skrevet 2. januar 2003 #13 Skrevet 2. januar 2003 Jeg er ikke enig i at kvinnen skal ha 100% rett over et foster, jeg synes mannen er like deltagende. Tar gjerne en diskusjon på det. Men jeg er faktisk helt enig med deg jeg, har nevnt det selv et par ganger uten å få noe særlig respons på det.. Syns det er virkelig ille å høre om menn som må kjempe for å få treffe ungenen sine, og som kanskje ikke får vite at de skal bli far en gang. Vi lager ikke unger på egen hånd jenter!
Gjest Diva Skrevet 2. januar 2003 #14 Skrevet 2. januar 2003 Jenter, jeg har for lenge siden sluttet å "diskutere" med waco(unggutten). Så lenge dere vil være med å "diskutere" på hans premisser så.... be my guest, men til dere som ikke gidder å følge dette fjortispattet lenger......slutt å svar han på innlegg, det er den beste medisin. .........hvis man ignorerer en kvise, så forsvinner den sakte men sikkert............. Det er DET jeg har sagt hundre-og-ørti ganger, men har bare fått høre tilbake "nei, vi svarer på de innleggene vi vil", "vi lar oss ikke pelle på nesa av dette", og andre sleivspark for at jeg tok dette opp i en tråd. JEG har i allefall ikke noen medføllese for de som føler seg støtt av mr.W og andre likesinnede lenger.:o Ønsker man ikke å delta i dette pjattet lenger, ignorerer man udiskutable ting........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå