Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Dette er hvordan det ligger an:

KJæresten min hadde bursdag idag, og har vært i utlandet i to uker, og skal være i utlandet to uker til (jobb). dette er noe han gjøre ca annenhver måned, så det blir en del reising på han.

Men nå tenkte jeg at jeg kanskje skulle overraske han med en ferie for bare oss to.

Vi bor i frankrike, så han har sett det meste her. Og han har vært i ganske mange andre land, i alle fall i Europa. Men det blir nok Europa jeg vil ta turen til et sted!

Land jeg vet kan være interessant er italia, egypt. Og så går jeg opp for ideer.

Han er av typen som ikke liker å late seg på stranda en hel uke, ei heller så utrolig kulturlig av seg (men regner dog med han likevel liker å se enkelte kultur ting).

Kan også være pakketurer jeg er interessert i.

Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVa med å ta han med til Norge ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hm. Njaeh, kanskje, men han er ikke så veldig glad i byer som Paris, Roma slike massetrafikkerte overloadede steder.

litt vanskelig å finne ut et bra sted om du skjønner ;)

Gjest gjest1
Skrevet
HVa med å ta han med til Norge ;)

lol, ja, men det er jo dønnkjedelig for meg ;)

Har tenkt til det en gang, men ikke enda. Akkurat nå syns jeg det er fint å ha norge på avstand ;)

Gjest Smule
Skrevet

Hva med tematur :

Vin og/eller Mat

Konsert med favorittbandet

Fotballkamp

Male/foto el. lign. kurs

Gjest gjest1
Skrevet

Noen som har vært I venice, Italia?

Kan noen fortelle meg litt om dette stedet?

Kanskje det kunne vært en god ide å reise til!

Skrevet

Venezia er greit. Ganske spesielt, ettersom det ikke er veier inne i selve byen. Det er absolutt verd å besøke Venezia, men jeg tror ikke at jeg kommer til å dra tilbake med det første.

Det er relativt dyrt (ALT er dyrt), ganske mye turister og mye søppel (i vannet). Men byen har absolutt sin sjarm og sitt eget særpreg.

Skrevet

Jeg elsket Venezia og skal tilbake. Men jeg er lett å glede da, og er fornøyd nesten uansett hvor jeg er. Så Venezia anbefales.

Budapest?

Skrevet

Både Budapest og Praha er sjarmerende byer. Jeg liker best Budapest av de to.

Jeg er også ganske lett å glede, men om jeg kunne reise hvor jeg ville i de byene i Europa jeg har besøkt tidligere, så måtte det bli enten Barcelona eller Budapest tror jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Vel, klarte ikke holde det så hemmelig da, ville helst prate med han om det så jeg ikke tråkket i salaten, men Venezia it is! :D

Han hadde vært der som 8-åring eller noe, men sa at han syntes det var en god ide :)

Så dit drar vi i august-september :) Gleder meg ganske mye jeg nå

Gjest gjest1
Skrevet

Men Budapest eller Praha kan høres ut som en god nestereise kanskje :)

Takk for alle svar i alle fall!

Skrevet

Bare et tips om Budapest.. selv om du ikke skal dit nå ;) Det er ka-a-aldt der om vinteren, så kanskje tidlig hørst/vår passer best. Sommeren blir for varm igjen i en storby. Samme med Praha også kan jeg tenke meg. Vi var i Budapest i begynnelsen av Mars og det var svinkaldt (ca -2 gr.). Heldigvis var det sol!

Ellers håper jeg dere får det fint i venezia. Veldig romantisk og avslappende by altså. God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...