Gå til innhold

Bruschetta -fyll?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Jeg hadde tenkt å lage bruschetta som forrett til en middag i morgen, men trenger forslag til fyll? Har planer om å lage steinsoppstuing til noen, og pesto. Andre alternativer? Har tenkt på å bare gni på gode tomater, men er litt i tvil siden det blir så mye tomat gjennom hele måltidet...

Noen med en god oppskrift på tapenade kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grillet rød og gul paprika marinert i olivenolje og hvitløk, evnt med ansjos? Eller (har tenkt litt til :) ) med litt feta og ristede pinjekjerner i tillegg?

Eller du kan bla gjennom disse alternativene. ;)

Endret av piaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Grillede/stekte grønnsaker (squash, aubergine, paprika, tomat, løk, tomat, champignon), basilikumblader og mozzarella, drypp over litt balsamicoeddik

- Smør på en mos laget av steinfrie sorte oliven, et par ansjosfileter, hvitløk og olivenolje. Legg på en blanding av hakkede tomater, avocado, rødløk og pinjekjerner blandet med litt olivenolje, salt og pepper.

- Smør på olivenpasta og legg på en blanding av limabønner, ruccola, hakket tomat, rødløk og koriander.

- Grill rød paprika svart i ovnen, pakk i plast og la hvile 5 minutter, dra av skinnet. Mos i food processor sammen med litt sitronsaft, kapers, hvitløk, malt spisskummen og litt sukker. Rør inn persille og fordel på bruschetta. Topp med skivede sorte oliven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

tusen takk for tips! :)

Da tror jeg har bestemt meg for steinsoppstuing, parmaskinke og grillede grønnsaker hvis jeg finner ferdig på den italienske delikatessen.

Nam, gleder meg til middag i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...