Gå til innhold

Trondheim


june2002

Anbefalte innlegg

Hei alle osm kan hjelpe!

Vi har lagt ut gaveliste, og vi kunne godt tenke oss tilbords også. Men vi kan ikke se at det er tilbords butkk i Trondheim... har leta både fysisk og søkt på nett.. Dette er jo litt rart da! Er det virkelig ingen tilbordsbutikk her?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

June, Andreas Moe er med i Tilbords kjeden!

..og som du kanskje vet, har de avdelinger i Olav Trygvassonsgt, City Cyd, og på KBS.

Du kan helt sikkert legge inn liste i avd i Olav Tryggvassonsgt.

Ellers har de et fint glassmagasin i 2.etg over Adelsten (eller kanskje det er Kapp Ahl der nå..) tror det er CI Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror Andreas Moe glassmagasinet i Olav Tryggvasonsgate er Tilbordsbutikk (på hjørnet til Nordre). Iallefall byttet vi masse som hadde blitt kjøpt på Tilbords der....jo, jeg er nesten sikker på at det er Tilbords der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med en liste over alle butikkene til tilbords, og jeg finner ikke noen i selve Trondheim. Men de har i Steinkjer, Verdal.

Kan være jeg bommer på geografien....

Her har du linken til siden deres:

http://www.tilbords.no/

Så kan du se selv, der har de en oversikt over hvor butikkene er.

_________________

Vi gifter oss 22.junihjerter_rundt.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Barbita den 2002-03-20 20:10 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Barbita den 2002-03-20 20:10 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svarene, men Andreas Moe hører lenger ikke til tilbords. icon_frown.gif Ja, jeg har lett på tilbords sin oversikt, men Steinkjer og Verdal har vi ingen gjester fra, og jeg tviler sterkt på om dt er noen gjester som drar dit for å kjøpe gaver! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

De fleste butikker tar i mot en gaveliste, og selvom de ikke er i en kjede kan dere vel legge en gaveliste der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...