Gå til innhold

Pizza med ny vri


lillesky

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage pizza til middag i dag.

Noen gode tips?

Hvordan lager man pizza med bernaisesaus f.eks.?

Er pizzasnurrer ok som middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LilSweetie

Pizzasnurrer er bra som middag, men selv synes jeg vanlig pizza er enda bedre.

En annen vri jeg synes er kjempegodt er aa ha pesto i stedet for tomatsaus. Smaker nam og gjoer det til en ganske annen smaksopplevelse. Egentlig ikke noedvendig med saa mye fyll da, men litt kylling og groennsaker kan vaere godt i tillegg. Eller bare pestoen og ost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skal du ha bernaise å pizzaen, så tar du bare litt oppå toppen av den, en halv øse eller noe. Passer innmari bra med biffstrimler, løk, paprika og BITTELITT cayennepepper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig spiste jeg italiensk pizza med eple, ananas og banan i ferien. Og tomatsaus og ost selvfølgelig. Veldig, VELDIG godt, men ble liksom ikke helt det samme når jeg skulle lage det hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg lager pizza med blåmuggost, engelsk cheddar og mozarella. Topping er halve, blå druer og cashewnøtter. Veldig, veldig god pizza :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips! Kom gjerne med flere! :Nikke:

Det med druer og banan hørte jeg nylig gikk an, men det høres litt skummelt ut. :sjenert:

Jeg lagde pizzasnurrer, men de ble litt "tamme" smak synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Meksikansk pizza med biffbiter marinert i taco krydder (event kjøttdeig med tacokrydder). En litt hot saus på bunnen. Masse paprika og tortilla chips som topping (og selvsagt ost) Litt rømmedressing på toppen. Schlager hjemme hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...