Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes det er viktig at de ansatte på McDonald's har strenge kleskoder også på undertøy, slik at gjester ikke skal bli unødig plaget med jentenes milkshake eller guttenes Big Tasty (eventuelt pommes frites, men størrelsen er underordnet i denne tråden).

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Men herregud da! Hun hadde jo bare på seg en rosa string uten noe annet (se bildet).

Gjest gjest1
Skrevet

Og med så feite "strings" også. Grusomt! :overrasket: jeg skjønner godt hun klageeet

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg synes det er viktig at de ansatte på McDonald's har strenge kleskoder også på undertøy, slik at gjester ikke skal bli unødig plaget med jentenes milkshake eller guttenes Big Tasty (eventuelt pommes frites, men størrelsen er underordnet i denne tråden).

Jeg er sååå enig med Kvinneguden - men jeg mener at de ansatte skulle hatt "STR(I)NGE" kleskoder - hvilket det ser ut som at de har! PERFEKT! ;)

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Og med så feite "strings" også. Grusomt! :overrasket: jeg skjønner godt hun klageeet

Enig

Altfor stor tuse, dessuten var fargen skikkelig grell - hva med svart eller rød? Hvorfor ikke noen blonder på og hvor er hofteholderen?

Jeg for min del trodde alle som jobbet på MC Donald var truseløse :klø:

Endret av Miloine
Skrevet (endret)

Maten på McDonalds er vel såpass preget av dårlige hygieniske forhold i utganspunktet, at det ikke gjør mye fra eller til.

Dersom man skal spise på McDonalds må man jo regne med både det ene og det andre. ;)

Endret av Christiane
Skrevet

:hoho::flekke:

Men den var jo ikke akkurat lekker, da :) På den andre siden, så er ikke McDonalds et innmari sjarmerende sted i utgangspunktet...

Skrevet

Tror dere at det bildet er bildet av jenta med g-strengen? herregud da... :) dumme altså!

Ikke at det gjør meg noe at trusa syns.. Har jo ingenting med hygiene å gjøre. Hun vasker seg sikkert etter å ha vært på do.

Verre syns jeg det er når jeg kommer på McD og ser en sprøytenarkoman klar til å sette skudd på damedoen. Mista lysta til å gå på do da. Jeg sa ifra til personalet, men de gjorde ingenting. Det var visst OK det. Så gikk han ut, sjanglende og våt av svette. DA mister man lysten på å gå dit igjen....

Skrevet
Tror dere at det bildet er bildet av jenta med g-strengen? herregud da... :) dumme altså!

Tror du virkelig at de tror det??? :legrine:

Gjest gjest1
Skrevet

:hoho:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Maten på McDonalds er vel såpass preget av dårlige hygieniske forhold i utganspunktet, at det ikke gjør mye fra eller til.

Dersom man skal spise på McDonalds må man jo regne med både det ene og det andre.  ;)

Que? Er det mat de har på Mc Donalds??? Hmmm...... nytt for meg men man skal jo lære så lenge man lever så da lærte jeg noe nytt i dag også. Takkskarruha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...