Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Kan noen legge ut en link til Rikshospitalkuren? Eventuelt legge den ut her på forumet?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Du mener den direkte skadelige kuren som har ingenting med Rikshospitalet å gjøre, og som setter ned forbrenningen din på varig basis?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg husker imidlertid at frokosten besto av en kopp kaffe og en sukkerbit. Deretter var det noe med en biff, (spinat? kokt egg?) Hjelp meg please....
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Hehe, jeg husker de to jeg bodde med hadde fått en lys (?) ide og begynte på den. Må si jeg synes det var litt av en rar diett! Nei, sats heller på trening og sunt kosthold
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Tror jeg har den et sted her, men på papir...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Har du den? Kan du ikke bare skrive den ned i et innlegg her da? Vær så snill........................
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Finner den ikke igjen, dessverre. Men uansett kan jeg fortelle deg at den er ikke noe å satse på.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Hahaha...jeg fant den selv jeg Den som ler sist ler best. Jeg fant den etter intens leting. Det var umulig å søke med søkeordet "Rikshospitaldietten" for kuren har byttet navn. Den dukket opp når jeg søkte på ordet slankekur. http://www.helping.no/slankekur.htm
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Etter å ha lest kjapt gjennom denne kuren har jeg bare en ting å si: ALT FOR LITE MAT! Det er sikkert tøft å gjennomføre dette, og noen kilo vil garantert forsvinne. Det må det jo nesten, med så lite mat. Men en kur av denne typen vil ikke gi varig resultat, om man går tilbake til gamle mat- og mosjons(u)vaner. Kiloene vil vel heller komme tilbake med selskap av flere..... Jeg så at det var "lovt" et vekttap på 7-20 kg i løpet av 13 dager. Godt mulig at man vil rase ned mange kilo på å følge dette opplegget, men jeg vedder på at det meste som forsvinner er vann. Og det kommer fort tilbake. Men, men... verden vil bedras, er det ikke slik?
Saeria Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 Noen som har lest KK i det siste? Der stod nemlig denne og andre rare kurer oppført under tidenes mest vannvittige slankekurer. Men om noen vil ødelegge forbrenningen sin, så be my guest! Bare ikke kom her og syt etterpå. Personlig tenker jeg litt troll akkurat nå, men det får så være.
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2006 #12 Skrevet 29. juli 2006 Hahaha...jeg fant den selv jeg Den som ler sist ler best. ← Tja, det blir vel neppe du som ler sist og best, ettersom du risikierer å pådra deg osteoporose for å bli slank...
Amanlis Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 Tja, det blir vel neppe du som ler sist og best, ettersom du risikierer å pådra deg osteoporose for å bli slank... ← Det ser desverre ut som om TS har bestemt seg, koste hva det koste vil.
Gjest sisi24 Skrevet 12. august 2006 #14 Skrevet 12. august 2006 Takker så mye for at du fant den, jeg har lett i lengre tid, de som sier at det er for lite mat??? Prøv den populære Juice kuren du,,,, en uke på forskjellige Juicer for å rense systemet,,,, detter er jo reine me skjære buffeten skal jeg si deg! Hahaha...jeg fant den selv jeg Den som ler sist ler best. Jeg fant den etter intens leting. Det var umulig å søke med søkeordet "Rikshospitaldietten" for kuren har byttet navn. Den dukket opp når jeg søkte på ordet slankekur. http://www.helping.no/slankekur.htm ←
ehu Skrevet 12. august 2006 #15 Skrevet 12. august 2006 Den danske Rikshospitalkuren har det da vært advart mot i det vide og brede i flere år. Dens løfter er bare humbug ! De fleste såkalte slankekurer kan få deg til å tape vekt, problemet er jo å holde vekten. Og for det må man rett og slett legge om kosthold og livsstil for godt ! Ellers triller jo kiloene bare rett på igjen.............................med en enda dårligere forbrenning enn du i utgangspunktet hadde.
Atmi Skrevet 12. august 2006 #16 Skrevet 12. august 2006 For noen folk vil det nok kanskje kunne ødelegge forbrenningen. For mange som sliter med vekten kan jeg derimot informere om at til tross for at den maten er aldeles pyton - så er det regelmessige måltider og langt mer mat enn mange spiser i løpet av en dag -noe som gjør at forbrenningen faktisk vil bedres av den kuren. At alle feite spiser så vanvittig mye er en myte - bare følg med og finn ut at de ofte spiser vanvittig lite . men at det de spiser ofte er fordi de MÅ ha noe mat og det derfor kan bli alt for feil type mat. Noe som både gir lite næring, uregelmessige måltider og dårlig forbrenning.
Saeria Skrevet 12. august 2006 #17 Skrevet 12. august 2006 Jeg vil påstå at det er lite å starte dagen med en kopp kaffe og en sukkerbit. Enda verre er den dagen hvor man ikke skal spise lunsj og bare ha en ussel lammekottis til middag + litt frukt. Det er en grunn til at fagfolk advarer og sier denne kuren er farlig. At folk gidder å utsette kroppen sin for dette, skjønner jeg ikke. :klø:
Atmi Skrevet 12. august 2006 #18 Skrevet 12. august 2006 Jeg vil påstå at det er lite å starte dagen med en kopp kaffe og en sukkerbit. Enda verre er den dagen hvor man ikke skal spise lunsj og bare ha en ussel lammekottis til middag + litt frukt. Det er en grunn til at fagfolk advarer og sier denne kuren er farlig. At folk gidder å utsette kroppen sin for dette, skjønner jeg ikke. :klø: ← enig i det. Saken er bare at i forhold til manges livsstil er det ikke så galt. Og det inneholder faktisk frukt. Mange som ikke spiser annet enn en kopp kaffe til frokost.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå