Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært dø trøtt hele uken, igår holdt jeg på å sovne når jeg gikk til butikken...!?! Jeg får blåmerker uten at jeg ikke har komt borti noe.. Og nå har jeg løs mage.. hmmmm... Og hodepine selvfølgelig.. :cry:

Er det noen som vet hva som feiler meg. Noen som har det likedant???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ring legen du.

Det kunne jeg ha gjort, dersom det ikke var for at legen ikke er på kontoret mandag og fredag. Og å ringe til andre leger i området, er helt meningsløst. Nå som vi har fastlege ordning, vil ingen hjelpe dag dersom de ikke har deg som pasient. :cry:

Hva skal jeg gjøre?? :cry: :cry: :cry:

Skrevet

har dere legevakt der du bor da?

det er umulig å gi deg noe svar på hva du lider av her inne, da ingen av oss er leger som kjenner til hele deg, det kan helt sikkert være flere ting.

ville dratt på legevakta om jeg var deg, eller hørt om det var noen andre leger som kunne ta deg inn, det må være mulig å få hjelp akutt selv om legen din ikke har arbeidsdag.

Skrevet
har dere legevakt der du bor da?

det er umulig å gi deg noe svar på hva du lider av her inne, da ingen av oss er leger som kjenner til hele deg, det kan helt sikkert være flere ting.

ville dratt på legevakta om jeg var deg, eller hørt om det var noen andre leger som kunne ta deg inn, det må være mulig å få hjelp akutt selv om legen din ikke har arbeidsdag.

Ja, jeg det er sant. Men lurer på om jeg bare skal vente til over helgen og se. Kanskje det går over.. Håper..

Skrevet

dersom du ikke føler det er akutt, så kan du jo prøve å ta det med ro og slappe av, få tak i lege til uka.

og dersom det så blir mer akutt igjen, så kan du jo dra til legevakten da.

Skrevet
dersom du ikke føler det er akutt, så kan du jo prøve å ta det med ro og slappe av, få tak i lege til uka.

og dersom det så blir mer akutt igjen, så kan du jo dra til legevakten da.

Ja, jeg får ta og gjøre det!! :)

Takk for svaret!! :klem:

Skrevet

bare koselig.

ta vare på deg selv, og ikke sitt hjemme å vær redd bare fordi legen din ikke er på kontoret den dagen. det er legevakter, og de er til for at man skal få hjelp også når man ikke får tak i sin fastlege. ;)

Skrevet

Ja, de skal liksom være til for det. Men her jeg bor, er legene like blanke på ting som jeg er. De bare gjetter seg frem til ting. Åååå, hvorfor kan det ikke flytte noen flike leger hit.. Det er en sånt sært land vi har fått. Når min kommune ikke kan hjelpe meg. Og så ringer jeg til en annen kommune sin legevakt. Så sier de bare at jeg må ringe til min egen. Skjønner ikke hvorfor det skla være så firkantet. :frustrert:

(Sorry, måtte bare få ut litt sinne) :klem:

Skrevet

ikke ring, møt opp!

det skal ikke være noe problem å dra på legevakt andre kommuner en der du hører hjemme.

når jeg er på ferie hjemme hos moren min, som bor i en kommune jeg ikke tilhører, så er det aldri noe problem å dra på legevakta å få hjelp der om jeg trenger det.

men det har aldri falt meg inn å ringe å spørre om lov først, jeg drar bare ned dit jeg, også får jeg heller sitte der å vente de timene det tar å komme seg inn til en lege. ;)

lykke til uansett hva du gjør, håper det løser seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...