Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 I følge lånekassen har jeg ikke bestått nok fag til å få lån i høst. Dette stemte ikke, de hadde bare manglende opplysninger. Jeg skrev derfor ut fra "min side" på studiestedet, hvor alle beståtte fag er oppgitt. Er dette bra nok for lånekassen mon tro? Jeg stoler ikke helt på dem, maken til roteorganisasjon.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Kan du ikke bestille karakterutskrift fra skolen?
brumma* Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Har (nesten) samme problem. Jeg har sendt inn det gule arket og stiftet fast en klage. Det burde jo i utgangpunktet holde med en utskrift over beståtte fag (regner med at du ikke har attestert karakterutskrift, og det tar jo evigheter å få...), samt at du skriver at du klager på vedtaket pga feil opplysninger hos lånekassen. Det er noe styr da... Lurer på når jeg evt får pengene "mine"...
brumma* Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Kan du ikke bestille karakterutskrift fra skolen? ← Man må klage til lånekassen innen 3 uker, og nå i sommer var det ihvertfall ikke mulig å få tak i dette innen rimelig tid ved mitt lærested.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #5 Skrevet 27. juli 2006 Man må klage til lånekassen innen 3 uker, og nå i sommer var det ihvertfall ikke mulig å få tak i dette innen rimelig tid ved mitt lærested. ← Signerer Det håper det går greit med utskriften min. Der står det BI avdeling *, student xxxx, bestått 129 studiepoeng. Alle fagkoder og karakterer er oppgitt. Håper det holder
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Jeg vil egentlig tro at de vil ha bekreftet kopi av vitnemål du har mottatt fra skolen, men det kan jo hende de godtar det sånn du har gjort det...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Jeg skrev bare av fag, når jeg bestod og antall studietall fra "min side", sammen med hvor mye støtte jeg hadde fått hvert semester fra lånekassen. Satte opp regnestykket som viste at jeg hadde krav på støtte. Den gikk gjennom. Sendte ikke med kopi av karakterer e.l.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå