Bronce Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Hei folkens Jeg skal på lavbudsjett-sydentur med lillegullet mitt på 6 år Noen som har reist uspesifisert med apollo - og kanskje til Golden sands eller Albena?? Har lest noen lignende tråder, men kanskje noen som har ferskere opplysninger? Dette er eneste alternativ som reisemål
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Har forstått det slik at Golden Sands er en festplass, så jeg ville ikke dratt dit med en 6-åring. Vi reiser forresten til Albena i september med 3 barn (inkl en 6-åring)
momo Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Jeg reiste uspesifisert til Bulgaria med jenta mi når hun var 1 år. Reiste med startour da, vi kom på hotell fra helvete, og det var svindyrt og bytte til bedre hotell, noe vi bare måtte. Så jeg hadde ikke turt, men sefølgelig du kan være heldigere, det håper jeg virkelig du er og.
Tusenfryd Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 Uspesifisert er alltid et sjansespill. Bulgaria er alltid et sjansespill (selv om det begynner å bli noen år siden jeg vard er). Å reise uspes til Bulgaria hadde jeg aldri gjort. Jeg er ikke snobbete, men med barn hadde jeg nok tenkt litt annerledes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå