Gå til innhold

Frieri nyttårsaften...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Mange som fridde på nyttårsaften i år av dere som er her inne eller??

:D :):lol::wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeel, i år på nyttårsaften var vi nok gift, men nyttårsaften 2000 fridde mannen min til meg. Inn i det nye milleniumet da.... :lol:

Skrevet

Kjæresten min BØR ikke fri på nyttårsaften............noe mer harry en det finns ikke...... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan kan du si at det er HARRY og bli fridd til på nyttårsaften? Det er vel like koselig uansett når det skjer?

Det er noen som har så mye oppfatninger om hvordan alt skal være - må være litt slitsomt....

Skrevet
Kjæresten min BØR ikke fri på nyttårsaften............noe mer harry en det finns ikke...... :wink:

Er på sett og vis litt enig med care der. Vel, en ting er om det skjer overraskende, men jeg synes kanskje ikke planlagte forlovelser/frierier på nyttårsaften er det store.

Forøvrig skjedde vår forlovelse i jula i fjor den, og heldigvis visste ikke jeg noe om det på forhånd.

Skrevet

Jeg ser at man skriver at frieriet bør komme uplanlagt - men når man er sammen med den man elsker, så kommer vel ingen frierier som en stor overraskelse ?

Vi var nok VELDIG uromantiske - for vi ble rett og slett enige om at vi ville gifte oss - og det gjorde vi noen måneder senere - en gang for over tretten år siden.

Synes nesten det høres naivt ut og si at frieriet kom som lyn fra klar himmel...

Skrevet
Jeg ser at man skriver at frieriet bør komme uplanlagt - men når man er sammen med den man elsker, så kommer vel ingen frierier som en stor overraskelse ?

Synes nesten det høres naivt ut og si at frieriet kom som lyn fra klar himmel...

Det er vel ikke selve frieriet som er overraskelsen, men snarere når, hvor og hvordan som kommer overraskende på... ?? :wink:

Skrevet

Men da er det vel det samme vi snakker om, Tvilling. Jeg tror nå neppe jeg hadde "dånt" om jeg hadde blitt fridd til etter årelangt samboerskap ... og det er jo det de fleste av oss er når vi gifter oss - samboere.

Skrevet

Vel, jeg er såpass gammeldags at jeg ikke synes noe om å planlegge et frieri sammen. Det er utrolig romantisk når den man elsker går ned på kne helt overraskende. Joda, man kanskje si at et frieri ikke kommer ovarraskende når man har vært sammen en del år, men dette å gifte seg er jo ikke lenger noen selvfølge for en del par. Vårt frieri kom iallfall overraskende på meg, og mannen min hadde gitt meg beskjed tydelig at dette med frieriet skulle han ordne med og jeg skulle ikke spørre om det en gang.

Skrevet

"Faren" er vel kanskje at den som blir fridd til ikke har hjerte til å si nei.

Skrevet
"Faren" er vel kanskje at den som blir fridd til ikke har hjerte til å si nei.

Vel, jeg tipper at de aller fleste par vet hvordan den andres syn er på bryllup og dette med å gifte seg, og jeg tror det er få som frir uten at man er temmelig sikker på at den andre sier ja. Såpass kommunikasjon har man nok omkring dette, selvom man ikke vet når frieriet kommer.

Så det kan vel forklares slik at det er tidspunktet som er overraskende ja, og ikke nøedvendigvis at det kommer.

Skrevet

Nei, heldigvis har jeg ikke blitt fridd til på nyttårsaften. Først og fremst fordi jeg ikke har det særlig godt på nyttårsaften da jeg er livredd raketter. For det andre fordi det er en så typisk dag å fri på. Gudskjelov hadde mannen min litt bedre fantasi når det gjaldt dato å fri på :)

Skrevet

Frieri og frieri.........

Jeg og min tilkommende hadde smugkikket på ringer for morro skyld.....en dag sa han plutselig...ja hvorfor gjør vi det ikke...forlover oss!!??....vi rett inn til gullsmeden og kjøpte ringer og graverte inn datoen vår ... 14 februar 1999 ..... nøyaktig 1 år etter vi ble sammen....når har det gått nesten 4 år siden det...i februar har vi vært sammen i 5 år og forlova i 4 .....og i juni skal vi gifte oss.... :ler::ler:

Forlovelses-dagen ble feiret med en romantisk middag min kjære laget...vi drakk musserende vin og kosa oss hele kvelden....bare vi to.... syns det er et godt minne å ta med seg jeg....selv om det ikke ble noe frieri akkurat..... :roll: :D

Alle må få gjøre det på sin måte mener nå jeg...om det er nyttårsaften....julaften....bursdager....osv.... :wink:

Lykke til alle sammen :D

Skrevet

Min samboer fridde til meg sist nyttårsaften. I en fakkeltent hjertesirkel sto han på kne med røde roser og alianse-ring. Kjemperomantisk men jeg må si jeg ble tatt litt på senga. Vi har jo bare vært sammen i ni måneder... Jeg svarte ja. Selv om frieriet kom litt brått på så vet jeg at jeg vil gifte meg med han. Men det hadde ikke gjort noe om han ventet et halv års tid før han fridde. Jeg vet jeg høres usikker ut men, hallo, giftemål er ingen liten sak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...