Knøttet Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Noen ganger føler jeg meg så utrolig slapp at jeg føler at jeg kan besvime om jeg ikke setter meg ned. Samtidig som jeg blir skikkelig slapp blir jeg gjerne litt småkvalm og kortpustet. Jeg har besvimt av dette en gang, og nesten besvimt flere ganger. Legen min mener dette kommer av at jeg har lavt blodtrykk. Er det noen som har noen gode råd og tips om hva jeg kan gjøre når jeg får så lavt blodtrykk? Har prøvd å sette meg med bena opp, det hjelper som regel litt iallfall
Lenemor Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Har du sjekka Hb? Hemoglobin/ jern i blodet? Tatt andre blodprøver?
Knøttet Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Har du sjekka Hb? Hemoglobin/ jern i blodet? Tatt andre blodprøver? ← Tja ... gjorde det for ett års tid siden. Legen mente det ikke var noe veldig uvanlig der, men jeg tar multivitaminer med jern da ... Husker ikke helt hva legen kom fram til, spurte ikke så mye ... og vil ikke ta ny blodprøve for å finne ut, helst (blodprøveskrekk)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå