-hild Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Til min store glede er jeg sommerbrun og fin - men strekkmerkene.. urk.. De er desto mer synlige. Og i dag tidlig begynte jeg å lure.. Hvis jeg kvitter meg med de siste kiloene (har slanka meg i rykk og napp, og kan godt gå ned en 8 kg til), vil strekkmerkene bli mindre synlige da, eller har de kommet for å bli?
hecuba Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er 20 år og har strekkmerker fra jeg var 13 år på lårene. Jeg har inntrykk av at strekkmerkene er mindre synlige i periodene jeg veier mindre og mer synlig i periodene jeg veier mer. Spesielt ser jeg dette på puppene. Ble overlykkelig da de bli større, men da kom de gamle strekkmerkene frem også, gitt. Det er min erfaring. Helt borte blir de nok ikke. Med mindre du finner en vidunderkur, og da vil jeg vite om det.
-hild Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2006 Takk for svar. Jeg regnet nesten med at dette var noe jeg måtte leve med.. Hvis jeg finner vidunerkuren lover jeg å si fra. Men ikke før jeg har tatt patent
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Strekkmerker kan fjernes eller i hvertfall bli betydelig bedre. Fjernet mine som jeg hadde på magen etter graviditet. Veldig fornøyd med resultatet. Men det var vondt og dyrt! laserklinikken.no
Gjest strekko Skrevet 2. august 2006 #5 Skrevet 2. august 2006 Har prøvd krystallsliping på strekkmerker. Ikke så dyrt, ikke så vondt og fåres gjort på sjønnhetsklinikker over hele landet. Resultatet ble gjevnere( ikke så bulkete) om mindre synlige strekkmerker, etter 2 behandlinger. Kanskje de hadde forvunnet mer etter flere men kom lissom ikke lenger. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå