Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til min store glede er jeg sommerbrun og fin - men strekkmerkene.. urk.. De er desto mer synlige. Og i dag tidlig begynte jeg å lure.. Hvis jeg kvitter meg med de siste kiloene (har slanka meg i rykk og napp, og kan godt gå ned en 8 kg til), vil strekkmerkene bli mindre synlige da, eller har de kommet for å bli?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 20 år og har strekkmerker fra jeg var 13 år på lårene. Jeg har inntrykk av at strekkmerkene er mindre synlige i periodene jeg veier mindre og mer synlig i periodene jeg veier mer. Spesielt ser jeg dette på puppene. Ble overlykkelig da de bli større, men da kom de gamle strekkmerkene frem også, gitt. :ler:

Det er min erfaring. Helt borte blir de nok ikke. Med mindre du finner en vidunderkur, og da vil jeg vite om det. ;)

Skrevet

Takk for svar. Jeg regnet nesten med at dette var noe jeg måtte leve med.. Hvis jeg finner vidunerkuren lover jeg å si fra. Men ikke før jeg har tatt patent ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Strekkmerker kan fjernes eller i hvertfall bli betydelig bedre. Fjernet mine som jeg hadde på magen etter graviditet. Veldig fornøyd med resultatet. Men det var vondt og dyrt! laserklinikken.no

Gjest strekko
Skrevet

Har prøvd krystallsliping på strekkmerker. Ikke så dyrt, ikke så vondt og fåres gjort på sjønnhetsklinikker over hele landet.

Resultatet ble gjevnere( ikke så bulkete) om mindre synlige strekkmerker, etter 2 behandlinger. Kanskje de hadde forvunnet mer etter flere men kom lissom ikke lenger.

Lykke til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...