Gå til innhold

Laste ned GRATISE ringetoner


Sun Mei

Anbefalte innlegg

Hvor kan man laste ned gratise ringetoner? Og da mener jeg GRATISE!!! Det er mye lureri ute og går og jeg prøver å hjelpe noen å laste ned.

Hjelp meg å finne det og gjerne et sted man kan laste direkte ned på mobilen og ikke via WAP eller nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne siden kan du laste ned gratis, men det er via wap eller nett, men jeg tipser deg allikevel jeg :)

www.zedge.net

Her kan du laste ned temaer, bilder og ringtoner, 20 stk pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis, tja.. 30kr i uka sto det nå ett sted da, men sto også at det kunne stoppes når som helst så.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis, tja.. 30kr i uka sto det nå ett sted da, men sto også at det kunne stoppes når som helst så.. ;)

Ja, jeg så det. Og den har vi brent oss på før. For når du da vil stoppe det så får du beskjed om at du må være medlem i en måned før du kan stoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuuups, beklager Sun Mei, det visste jeg ikke. Burde ha lest litt bedre når jeg registrerte meg skjønner jeg. :sjenert:

Jeg har vært registrert der lenge, men har aldri blitt belasta for noe.

Jeg har gått igjennom telefonregninger for flere måneder tilbake og finner ikke noe. Kanskje jeg har vært veldig heldig. men nå melder jeg meg ut derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er helt i orden det.

Jeg skulle nemlig bestille en viss ringetone til min pappa, men han ble da innmeldt og jeg forsøkte å melde ham ut igjen og fikk da beskjed om at han måtte være medlem i en måned - og det stod det ingenting om i den lille skriften på den siden jeg lastet ned i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...