Gå til innhold

Inside My Head


*Stylish*

Anbefalte innlegg

jah.. Et helt nytt år.. helt blanke ark (i wish)..

skulle da vært sånn.. at alt du gjorde (hvertfall det veldig "gælie") ble på en måte sletta da du starta et nytt år.. men neida.. Sånn er det ikke! Vil nok følge meg i dette året også. :roll::wink:

Tenkte skulle begynne dette året med å skrive dagbok jeg da :) Er jo litt koselig. :) Begynte på en litt tidligere, men skjedde noe galt med tellinga av innleggene, så jeg tenkte jeg like gjerne kunne slette den.

men nå har jo nok ett år gått.. det har gått veldig fort. Kasnkje alt for fort. Det er så mye jeg skulle gjort som aldri skjedde, men kanskje også mye som aldri skulle skjedd som alikevel skjedde. :ler: Opplevd en del i år, både på godt og vondt. :o :D

Har blant annet fått masse nye venner :) , mistet uskylden :ler: , blitt såra om og om igjen :cry:, knyttet enda sterkere bånd til bestevenninna mi :) og en del andre ting som jeg ikke kommer på akkurat nå.. (er jo bittelitte granne trøtt og bittelitte granne berusa)

:hoho:

Har også sett venninna gå fra å være en livlig og glad jente til å bli en trist jente med spiseforstyrrelse. Nei det er ikke lett å se bestevenninna si forfalle på den måten :cry: Men heldigvis får hun hjelp av psykolog, og jeg prøver å være der så godt jeg kan for henne. Det er virkelig ikke lett, men må jo prøve å være sterk for henne. Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort om hun ble borte. Denne jenta betyr mer for meg enn hva familien min gjør. Hun er alltid der for meg, uansett. Støtter og hører på meg. Vet virkelig ikke hva jeg ksulle gjort uten henne........

Vel.. Håper virkelig dette året blir bedre enn det forrige. Det var jo selvfølgelig ikke SÅ ille, men det er ikke akkurat gøy å bli såra gang etter gang av samme person . Spesielt ikke når denne personen betyr utrolig mye for deg og du ville gjort alt for vel.. ja.. han..

men men.. nok sipping.. Som en del mennesker har jeg bestemt meg for en del ting jeg skal gjøre/gjennomføre/oppnå (nyttårforsetter) dette året:

- Skal slutte og spise godteri... (har lov til å fråtse litt en gang i blant da)

- Slutte og drikke brus... Vann er jo så mye bedre :)

- Skal gå virkelig inn for skolen og jobbe litt mer.

- Skal prøve å være litt mer aktiv på S.A.T.S. Har ikke vært der på et par måneder :oops: .. og da blir det jo litt dyrt å betale 400 kr for absolutt ikke noe.

- Skal også bli litt mer aktiv og gå mer turer, og kanskje ta et par turer innimellom.. men først må det jo selvfølgelig bli litt varmere. :ler:

hmmm.. kommer vel på mer siden... Må jo ikke ta for hardt i :ler:

jaaaaaaaaaaaaaa...... men da får jeg heller komme tilbake senere .. klokka er blitt masse og jeg er litt overtrøtt og veldig sliten... Legger meg vel innen et par timers tid ja.. :D

så Håper folk der ute har hatt en fortreffelig nyttårsaften!

-Over, mottatt, slutt.................................................................... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff fælt å våkne i dag,, Sovna ikke før 6 i dag tidlig.. og stod opp ett.. Detvil da si en sju timers søvn som egentlig er altfor lite for meg ja.. men men.. vil jo ikke sove bort hele dagen heller. Nå er det jo tross alt bare 5 dager igjen av ferien. Gruer meg til og begynne på skolen igjen. Fælt å stå opp kvart over 6 hver morgen og være ute av huset før 7 for å rekke toget inn til byen.. Ikke greit, men kan jo like gjerne bli vant til det nå. :roll:

Var ikke akkurat overlykkelig da jeg våkna i dag heller.. Våkna med en ganske trist følelse. Vet ikke hvorfor, men har hendt at jeg har gjort det i det siste. Men kommer ganske fort over det når jeg får noe annet å tenke på..

Nå sitter jeg her og koser meg i morgenkåpen min med gårsdagens rester, Pappas wok. :D Det er bare helt utrolig godt. Overlykkelig hver gang vi har det og det er alltid nok, så jeg kan få det til frokost dagen etter.. :D :D :D :D :D

Tenkte jeg skulle starte dette året med å vaske og rydde hele rommet mitt. Begynner å bli litt vel støvete. :oops:

Senere i dag skal jeg se på filmen 13 ghosts med venninna mi og antagelig se filmen monster's ball igjen da jeg ikke fikk så mye ut av den i går.. :)

Men før jeg tar for meg dette skal jeg spise enda mer wok, også skal jeg smøre den tørre kroppen min inn med body lotion og bruke bittelitte granne tid på egenpleie... :) får meg helt ikkert til å føle meg bedre ja..

I'll be back lateeeeeer.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Huff da, dette var slett ikke en god start på det nye året...

Hva kan jeg si? Det er ikke lett. Det ville nok vært lettere for deg om du klarte å bryte med ham, men så klarer du ikke det fordi du er så glad i ham, og så sårer han deg, igjen og igjen.

Huff, jeg klarer ikke gi gode råd engang, kan bare tilby en *trøsteklem*

Håper det nye året bedrer seg etterhvert! (og at du finner en du kan være glad i som fortjener deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei!

Så ikke at du hadde dagbok før nå jeg :oops:

Jaja.

Skal sende deg noen bilder snart :)

Har endelig fått ført de fra katteutstillinga over til min maskin :)

Men har du ADSL ? Hvis ikke, må vi bare forminske dem litt, for de er så sabla store :lol:

Sendte noen til L & V nå, og er spent på tilbakemelding :)

De ble SÅ fine!

Vi snakkes, ha en good helg :D

Klemmer fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Nei.. har ikkk akkurat skrevet så ekstremt mye her heller, så er ikke så rart. Kanskje på tide å skrive litt igjen nå ja..

Jeg har bredbånd jeg. Gleder meg til å se bildene. Må nok huske på kamera neste gang ja. :)

Du får ha en god helg du og da.. eller hvertfall det som er igjen av den.

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei :D

Titter innom her jeg.

Er så morsomt at du kaller deg *Stylish*, har en god venninne som sier det ordet konstant.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da.. jeg som aldri skriver en gang... :)

er vel en av de verste dagbok skriverne i historien... :D

men nå som jeg er så godt i gang kan jeg vel like gjerne skrive noen ord...

i dag hadde jeg planer om å dra på en fest.. men så ble den avlyst pga av det dårlige været.. (skulle være ute)

så da bestemte alle de andre at de skulle dra på en annen fest, men jeg gadd ikke å bli med dit pga av det dårlige miljøet der + at det er laaaangt borte..

så da ble jeg hjemme... en venninne som også egentlig skulle på den festen kom innom.. så satt vi her og så på film og drakk litt og hadde det veldig koselig... :)

i morgen tidlig kommer kusina mi + familien hennes og henter meg.. Skal bli med dem til Kristiansand.. blir vel der i ca 2 dager..

meen.. nå får jeg slutte her.. skal prøøøve å skrive når jeg kommer tilbake.. prøve veldig hardt.. :)

nite nite :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tja... tok da sin tid før jeg kom tilbake igjen.. nesten en hel uke :oops:

Hadde det fint i Kristiansand. Fint vær.. Koselig å gå rundt i dyreparken, kardemommeby og sabeltanns rike ++ :)

Denne uka har vært ganske så grei. Deilig med ferie. Har vært i byen og shoppa litt.. vært på stranda.. vært på kino hele to ganger osv.

Var på kino i dag og så irreversible.. Veldig bra film... men var helt jævlig å se.. Glad jeg så den, men aboslutt ikke noe jeg vil se igjen. Voldtektscenen i filmen er rett og slett helt grusom og ekkel å se på. Helt forferdelig. :cry:

Nå skal jeg hoppe til køys... good night :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...