Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har vært i Euro Disney i det siste og husker pris på inngang til begge parkene.

Bare lurer på om det er billigere og bestille på nett.

Også lurer jeg på hvis vi kjøper 3 dagers pass, gjelder det da bare i 3 dager, feks mandag, tirsdag, onsdag? Eller kan vi bruke det mandag kveld, så tirsdag, onsdag og torsdag morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg var der for noen uker siden. Ett 3 dagers pass koster 115 euro for voksne og 95 for barn. De kan brukes hvilke som helst dager og trenger ikke være på rad. Det gir tilgang til begge parkene.

Det er samme pris på nettet som hvis du skulle kjøpt de der nede.

Endret av CocoPuff
Gjest lilletroll
Skrevet
Også lurer jeg på hvis vi kjøper 3 dagers pass, gjelder det da bare i 3 dager, feks mandag, tirsdag, onsdag? Eller kan vi bruke det mandag kveld, så tirsdag, onsdag og torsdag morgen?

Du får ikke gå inn 4 dager på rad på et tre dagers pass, nei...

Skrevet

Takk for svar, var egentlig det jeg regna med.

Vi kommer dit ca 18.00, fram til hotellet

Og må dra ca 13.00. Får se hva vi gjør da. Kanskje vi går i parken, den dagen vi kommer hvis det ikke blir forsinkelser. Også går vi ikke den dagen vi drar.

Da venter jeg med og kjøpe inngans pass til vi kommer dit, for blir det forsinkelser, så trenger vi bare to dagers pass.

Skrevet

Hvis dere skal bo på et Disney hotell er inngangen inkludert i prisen. 2 netter gir inngang den dagen dere kommer, neste dag og den dagen dere sjekker ut. De har bagasjerom for trygg oppbevaring av bagasjen siste dagen.

Skrevet

Vi skal bo på et disney hotell, men biletter er ikke inkludert.

Vi har bestilt hotell, seperat fra et annet firma, ble mye billigere og gjøre det sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

Var der i forrige uke, og vil anbefale deg et to-dagers pass. Du får sett alt på de to dagene og da var iallefall vi mettet. Mye folk, og irriterende disneymusikk som går uten stans både ute og inne var slitsomt. Vi valgte å dra en dag til et stort akvarium SEA LIFE, som ligger i tilknytning til et flott shoppingsenter og outlet(der kan du gjøre kupp på dyre merkeklær) den ene dagen. Lett å komme seg dit. God tur :)

Skrevet
Var der i forrige uke, og vil anbefale deg et to-dagers pass. Du får sett alt på de to dagene og da var iallefall vi mettet. Mye folk, og irriterende disneymusikk som går uten stans både ute og inne var slitsomt.

:ler: Jeg har bare opplevd det motsatte. Det er umulig å få sett alt det er å se på to dager i begge parkene + Disney Village. Høres mer ut som du bare ble lei. ;)

Skrevet

Tror nok det blir 3 dagers pass ja.

Søstra mi har vært der 2 ganger og har filma masse, og etter og se de filmene tror jeg nok vi trenger noen dager på oss ja.

Skrevet
Tror nok det blir 3 dagers pass ja.

Søstra mi har vært der 2 ganger og har filma masse, og etter og se de filmene tror jeg nok vi trenger noen dager på oss ja.

:Nikke: Jeg var der også i tre dager, og vi fikk fortsatt ikke sett alt.

Skrevet

Regner med at ikke vi får sett alt heller, men da har vi jo en grunn til og reise tilbake en annen gang.

Gjest Gjest
Skrevet
:ler: Jeg har bare opplevd det motsatte. Det er umulig å få sett alt det er å se på to dager i begge parkene + Disney Village. Høres mer ut som du bare ble lei. ;)

Vi koset oss de to dagene vi var der, og ble ikke lei, men det er en støyende plass med masse folk. Vi fikk sett ALT, og brukte to dager fra morgen til kveld. Den er ikke sååå stor liksom, men skal man prøve alle karuseller så trenger man mer en tre dager for det er mye kø.

Skrevet

Hvilket selskap bestilte du hotell igjennom?

Skrevet

Bestilte gjennom solfaktor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...